zenuwachtig, weet het ff niet meer...

A

Anoniem

Guest
goh best raar hoor, zit je dan ineens moederziel alleen op de bank, met je testje, ik durf hem niet te doen, bang om teleugesteld te worden, of juist bang dat ie heel erg positief is en ik niet weet wat ik moet doen. Vriend woont in milaan die zie ik pas 12 oktober weer... 21 sept mijn nod, afgelopen zaterdag een test gedaan, negatief, dus dan maar morgen ochtend een test doen... in mijn eentje! als die weer nega is toch maandag de huisarts maar bellen want na 5 maanden een regelmatige cycles ineens al 10 dagen over tijd zijn is voor mij wel raar...
en ik ben zo moe, ik heb vakantie deze week maar ik heb vandaag bij een vriendin op de bank tot 2 keer toe in slaap gevallen (lekker gezellig) en mijn borsten staan op springen, als je er naar kijkt doet het al zeer... :(

ik voel me gewoon even sipjes...
als ik morgen getest heb horen jullie het wel weer,

kus josy

hoi Josy,
T Lijkt er wel op dat je zwanger bent. Echt helemaal niet leuk dat je die test in je eentje moet doen zeg! Laat je ons de uitslag van de test gauw weten? Duim voor je,
groetjes mirjam

EN????

weet je al meer????

ik hoop het voor je!!!

liefs Bri

nou dames bedankt voor jullie reactie hoor!!
vannacht nietgeslapen en om 9 uur de test gedaan..
Dikke vette streep, na 1 seconde (ipv na 1 minuut)
ik ben zwanger.....

me aangekleed naar de buurvrouw gerend en daar even flink staan janken!!
net, 2 uur later, m'n vriendje gebeld en ik weer janken, en hij reageerd echt heel relaxed, nou leuk toch, jammer dat ik niet bij je ben maar over 11 dagen zie ik je weer...
Heel onwerkelijk allemaal, ik geloof het ook niet ik verwacht ook gewoon ongesteld te worden enzo..
Maar het is toch echt zo....

dus, nou ik ben josy, 25 jaar en zwanger van mijn eerste kindje!

ik hou jullie op de hoogte, ik heb nog veel te verduren, mijn ouders vertellen (die hebben mijn vriend nog nooit gezien) mijn schoonouders vertellen, die haten me omdat ik hun enige zoon afpak en naar nederland wil hebben, dus het word een lange weg....

kus josy

gefeliciteerd!!

genieten hoor!

ik heb hetzelfde: vanmorgen positief getest, kan het niet geloven: 5 dagen voor nod....

denk ook gewoon ongi te worden..maar het is niet zo..jippie!!!!!

liefs, zonneke

gefeliciteerd!!! geniet ervan, jij ook he, zonneke!!

liefs janine

Terug
Bovenaan