zenuwachtig

Nog 5 dagen en dan moet ik weer ongesteld worden. Laten we hopen dat ht deze keer raak is. Elke maand is de teleurstelling groter als blijkt dat 'we' niet zwanger zijn. Maar ik hoor steeds meer mensen om me heen dat het echt normaal is als het langer duurt. Maar ja, als je zo graag wilt?
Iedereen in je omgeving zegt dan maar dat je er niet zo mee bezig moet zijn, maar dat gaat niet zomaar. Tips zijn natuurlijk altijd welkom

ik sluit me bij jullie aan,ik moet ook nog 5 dagen in spanning zitten.

het is ook erg frusterend als je zo graag wil en je krijgt dan weer de teleurstelling van het is were niet gelukt.wij zijn vanaf december 2003 bezig en af en toe word ik er ook wel gek van,ik weet dat het normaal is dat het tussen een half jaar en een jaar duurt,maar toch is het moeilijk als je steed een teleurstelling krijgt.

probeer zo veel mogelijk je gedachten op iets anders te zetten dan gaat de tijd ook wat sneller en als je je rot voelt verwen jezelf met iets leuks,bij mij helpt dat meestal wel.

liefs nathalie

Hallo
Bedankt voor jullie berichtjes. Ook al weeet je dat er veel meer vrouwen zijn zoals jij, maar toch is het goed om het zo te ervaren. We zijn al bezig vanaf augustus 2003. Dus ik vind het nu wel eens tijd worden. Maar we zien wel. Ik zal voor jullie duimen dat jullie net als mij niet ongesteld worden. En ik heb mezelf net getrakteerd op iets nieuws. Helpt wel een beetje.

Terug
Bovenaan