Zenuwachtig.......

A

Anoniem

Guest

Goedemorgen allemaal,

Tjonge wat is het vroeg zeg!!(gaap) Ik moet zo naar mijn werk, begin om half 8...
Ik moet alleen ff mn ei kwijt...Vandaag is mijn NOD en ik ben een beetje zenuwachtig...ik heb al last van ongi krampjes dus eigenlijk ben ik bang dat ik ongi word, maar ik wil positief blijven!!! Toch vind ik het wel een vervelende dag om ongi te worden op Maandag...ben liever thuis als het gebeurt vooral omdat ik er meestal vrij ziek van ben en omdat ik ook best wel een beetje verdrietig  van word  als het zo is dat ik ongi ben geworden!!!Al met al een heel spannende dag voor mij!!!Ik moest dit ff met jullie delen!!Ben benieuwd wie vandaag ook haar NOD heeft..kon de lijst niet zo snel vinden...(tis ook zo vroeg...)

Nou meiden ik ga ff douchen en ga dan naar mijn werk....Ik werk met kids dus dat is leuk, maar soms ook wel es moeilijk natuurlijk als je begrijpt wat ik bedoel...confrontatie confrontatie.....

Een hele positieve dag en ik vertel het jullie vanavond....duimen jullie??Thanxxx

Groetjes BB

Hoi BB,

Ik duim voor je. Sommigen hebben juist krampjes als ze zwanger zijn. Dus er is nog hoop. Ik had veel krampjes toen ik zwanger bleek van mijn dochter (en wat opgeblazen borsten). Bij mijn zoon had ik alleen wat duizelige hoofdpijn.

Succes vandaag, groetjes van Fleur  

Wat een vroege vogels zijn jullie zeg, ik was er rond die tijd ook bijna uit, maar heb dan echt geen tijd voor de computer hoor. Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.
Natuurlijk   ben ik reuze benieuwd hoe het staat met je hormonen...
Zelf ben ik de 10de aan de beurt. Moet dus nog even een dag of 3 afwachten. nu kan het ook zijn dat ik als nog ongi wordt, bij ons in de famalie worden we nog zo'n 3 keer ongi terwijl de zwangerschap er al is... Afwachten dus. Voor mij zou het mijn eerste kiddie zijn, dus alles is nog nieuw. Succes meiden, duimen!

Groetjes J

Terug
Bovenaan