zenuwachtig...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Ik ben er niet meer zo vaak omdat ik wat afstand wilde nemen maar wilde ff laten weten dat ik zo naar de huisarts toe ga. Moet er om half 3 zijn en ik word nu toch wel steeds meer zenuwachtig. Ben erg benieuwd wat ie gaat zeggen.

Liefs Leah
ronde 12

Hoi Leah,
Ik schrijf nog maar net hier maar lees al langer mee. Zodoende heb ik al wel eens wat over je gelezen. Wil je veel sterkte en succes wensen voor straks bij de huisarts. Hoop voor je dat je positief nieuws krijgt.
liefs van mij

Ben nieuwsgierig en hoop dat het is meegevallen......
En....................

Nou het ging wel een beetje als verwacht. Hij gaf aan dat ik goed moest weten wanneer ik ovuleer en dat is bij mij niet altijd duidelijk. Hij zegt dat je vanaf je eerste menstuatiedag, 14 dagen moet terug rekenen. Ongeacht hoelang je cyclus is. Op die dag heb je je eisprong. Maar dat is dan weer achteraf bekeken. Als ik uitga van mijn cyclus hiervoor dat moet ik er 21 dagen bij optellen om het verschil te overbruggen. Dus als ik van de 11de uitga van deze week dat ovuleer ik dus rond 1 juli. Dacht ik... zucht... word er wel moe van. Ook adviseerde hij om dan ovulatietesten erbij te gebruiken. Afvallen mag als je zwanger wilt raken, dus dat ga ik waarschijnlijk ook doen en we mogen onderzoeken of bij mijn man de zwemmertjes allemaal aanwezig zijn. We hebben pas in september vakantie maar waarschijnlijk gaan we het dan onderzoeken want de onderzoeken vinden alleen plaats op donderdag en dat is weer lastig als je een chauffeur hebt... zucht. Ook dat mijn hubbie een week wat meer thuis zou zijn vond hij een goed idee. Alleen vind ik het dan zo moeilijk van wanneer is het nou goed, welke week. als ik nu dus bv uitga van 1 juli als ovulatiedag dan hebben we dat weekend al mee gepakt en zouden we die week daarna mee kunnen pakken. Volgen jullie het nog???

Voor de rest moeten we gewoon rustig wachten. Hij vond het wel goed dat ik gekomen was. Nou dan wachten we nog maar weer een half jaartje hé...

Kan me heel goed voorstellen dat je moe word van deze situatie. Al dat gereken en die onduidelijkheid  maakt het er niet makkelijker op. Hoop voor je dat je toch snel zwanger mag raken en dat dat onderzoek in september niet nodig zal zijn!!
xxx

tjee balen meid! tis idd af en toe om gek van te worden. zeker als je niet regelmatig bent, want dan weet je nooit wanneer te klussen...ovulatietesten gebruik ik ook en bij mij werken ze wel. mischien eens proberen?

veel succes en hoop dat je voor september niet meer terug hoeft!!!

knuffel sweety

Wel spannend, maar je wordt er wel moe van he........
Aan de ene kant weet je wat je kan verwachten, aan de andere kant hoop je dat hij je zwanger kan kijken zeg maar.
Wanneer worden de zwemmers onderzocht?

Terug
Bovenaan