zenuwachtig!!!

A

Anoniem

Guest
Hallotjes allemaal,

Ik ben zo enorm zenuwachtig...
wil even jullie
Ik ben vorig jaar juni gestopt met de pil ( hij deed niet meer helemaal wat ie moest doen, volgens ha moest ik mijn lichaam mijn lichaam weer even laten zijn).
Ben in sept er achter gekomen zwanger te zijn. We hebben ons niet zo voorzichtig gedragen! Wel was het erg welkom en sindsdien zijn we helemaal om!
Helaas  niet lang mogen genieten want na een week  een miskraam...
Nu half jaar later en 6 cyclussen verder nog steeds problemen met bloedingen.
Heb hele mooie cyclussen van 28 dagen.. alleen... Ik heb continue contact bloedingen! ook zomaar de maand door bloedingen. DIt zijn geen ongi's want verders geen klachten. Ook is het telkens een vlaag!

HA denkt dat het misschien iets met me miskraam te maken kan   hebben. Verder heeft ie me op van alles getest en heb geen van het alles..

Nu moet ik morgen middag naar de gyn.. weten jullie wat ik kan verwachten..? Ik ben zo nerveus...!! heb zo een ZH angst!!!

Ik hoop dat een ieder van jullie snel mag genieten van een wonder! Erg he al die onzekerheid en dat wachten!

Groetjes Mara

goh meid, wat vervelend dat de ha er niet achter komt wat het is. Kan me voorstellen dat je angst voor morgen hebt. Maar meestal is dat het gevoel van je af als je binnen bent.

Vaak zijn het lieve mensen die je op je gemak stellen, probeer hoe moeilijk je het ook vindt het op je af te laten komen. En ik hoop dat ze oorzaak kunnen vinden en kunnen verhelpen zodat je snel zwanger mag worden.

Sterkte morgen

liefs talke

Bedankt voor je reactie!
Ik weet dat ik het over me heen moet laten komen!
Helaas ben ik een beetje een controlfreak en wil graag precies weten wat me gaat gebeuren! Me mannetje zegt ook! ik ben bij je.. we slaan ons er wel door!
Ik kan het gewoon niet goed hebben dat ik me lichaam niet meer ken en niet meer kan vertrouwen!

Ik hoop ook dat morgen alles goed verloopt!

Ik hoop voor jou ook dat je snel in verwachting mag raken!!
groetjes

Ik kan me goed voorstellen, dat je weer de controle over je lichaam wilt krijgen en wilt weten wat er aan de hand is. Gelukkig dat je man bij je is, dat scheelt echt heel veel.

En zeg gewoon dat je angst hebt, misschien nemen ze het dan stap voor stap met je door en wordt je daardoor minder angstig.

Laat je morgen even iets weten? Ik denk aan je.

liefs talke

Ik zal het inderdaad over me heen moeten laten komen!
Ik hou je vanmiddag op de hoogte! Er zal nog weinig gebeuren vermoed ik!

Groetjes!

He Mara,

Hoe is het gegaan vanochtend? Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en lekker zwanger kunt raken.

groetjes,
Dion

Goedenavond...

Druk met visite.. Had gezellig me tante op bezoek!! had even wat aandacht nodig!! haha

Ik ben bij de gyn geweest! Hij heeft gelijk bij me naar binnen gekoekeloerd!!
Nu heb ik een geweldige ontsteking! hij heeft dit behandeld en er een goedje opgesmeerd waardoor de ontsteking binnen nu en een maand weg moet zijn...
Ook heb ik een lekker antibiotica kuurtje ontvangen! Ik baal als een stekker!
Maar er word in ieder geval iets mee gedaan. Het was een erg aardige arts en voelde me gelijk op me gemak!
Ik heb veel pijn gehad toen hij de behandeling deed en ben ook de hele avond beetje van de rel..  
Bij mijn vraag wat de reden kon zijn kon hij geen antwoord geven. Zeer waarschijnlijk MK!!!
Hij melde er ook nog even bij dat ik zowiezo met die ontsteking onmogelijk in verwachting zou kunnen raken!
Hoop dus dat het snel over is. Wel mag ik min 2 weken geen sex hebben met me ventje....  Lekker dan!!

Nou ik ga zo lekker me bedje in en dan hoop ik me morgen wat beter te voelen!!

Groetjes
Mara

Terug
Bovenaan