zenuwachtig

Hoi meiden,

Morgen moet ik voor het eerst naar de gyn i.v.m met een hele lange onregelmatige cycles na het stoppen van de pil in April vorig jaar. Nu vind ik het toch wel een beetje spannend worden en vraag mij eigenlijk af wat hij/zij eventueel gaat doen? Ik heb wel al een templijst. Is het verstandig om vanavond nog te klussen of juist niet?

Ik hoop op antwoord, want ik kan er verder met niemand over praten.

Zijn er trouwens meiden zwanger geraakt na het gebruik van clomid? Ik heb hier wel positieve verhalen over vernomen.

Ik hoop op antwoord, want ik kan er verder met niemand over praten en ben nu best zenuwachtig.

Alvast bedankt
 
Hoi hoi,

Ik heb verder geen ervaring met de gyn maar wel met lange en onregelamtige cyclus. Ik wilde eigenlijk vragen of je zelf naar de gyn wil of dat je bent doorverwezen. Ik wens je heel veel succes morgen.

Groetjes Sas
 
Hoi Sas,

Ik ben doorverwezen door de ha. Ik vond het wel welletjes zo!! Ik snap gerust dat je niet 1, 2,3 zwanger bent, maar dat mijn cyclessen zo lang zijn daar wordt je zo gestoord van. Je wacht maar en ondertussen heel veel klussen, maar eigenlijk voor niks, want je hebt bijna geen eisprong (misschien wel helemaal niet) en je weet ook niet wanneer je kunt testen!! Heb in die maanden al heel wat testen verprutst!! En voor mijn gevoel hebben wij op deze manier gewoon (bijna) geen kans!

Hoe lang ben jij al gestopt met de pil?

Ik ben een stuk rustiger geworden na het bezoekje aan mijn ha! Hij was ook heel top en begreep dat dit heel vervelend is als je een kindje wil!!

Als je er erg mee zit zou ik gewoon je ha even bellen hoor!!

Groetjes
 
Een vraagje. Wat bedoel je met bijna geen eisprong. Bedoel je dat je er wel eentje hebt, maar veel minder vaak dan iemand die een regelmatige cyclus heeft?

Hoe lang duurt jou cyclus ongeveer. Bij mij varieert ie tussen 45 en 60 dagen. De ha heeft mij niet doorverwezen naar de gyn. Ik moest wel m'n bloed laten testen. Schildklierwerking en hormonen. Deze waren prima in orde!

 
Nou, als je zo`n lange cycles hebt 50 tot 70 dagen heb je in die cycles maar 1 x een eisprong, dus ook maar 1 x in zo`n hele lange tijd kans om bevrucht te raken..Als je een regelmatige cycles hebt heb je iedere 29 dagen 1 kans!!

Ben je al lang getopt met de pil?

Ik zou als ik jou was de ha nog een x bellen voor een verwijsbrief hoor! Het heeft mij wat rust gegeven dat er nu even naar gekeken wordt!

Groetjes
 
Weer even een reactie. Ik ben februari 2003 gestopt met de pil en ondertussen ga ik mijn 6de week in van mijn eerste zwangerschap. Na precies een jaar gestopt te zijn was het dus raak.
Mijn advies is nog om te kijken op 'zwanger worden' forum, daar zitten waarschijnlijk meer lotgenoten dan op 'zwanger zijn'.

Veel succes, Sas.
 
Hoi,

'k Weet niet of je inmiddels al antwoord gekregen heb op 'zwanger worden' forum? Als je wilt, kun je vanavond best gaan 'klussen' hoor, maar het hoeft niet voor de afspraak van morgen. Alleen doen als jullie zin hebben.
Morgen gaat de gyn. je gezondheid tot dusver doornemen en ook die van je partner en hij (of zij) zal ook een lichamelijk onderzoek bij jullie beiden willen doen. De temp.curve kun je inderdaad meenemen, want daar kan hij je cyclus uit afleiden. Misschien schrijft hij je medicijnen voor om een maandelijkse cyclus te creeren en waarschijnlijk laat hij je partner zaad inleveren voor controle (niet op de afspraak voor morgen, maar een keertje op het laboratorium). Verdere onderzoeken, die evt nodig zijn, vinden later plaats en die worden als het goed is in het ziekenhuis uitgelegd.
Veel succes morgen.
 
Terug
Bovenaan