zenuwachtig

Hoi meiden,

Morgen moet ik voor het eerst naar de gyn i.v.m met een hele lange onregelmatige cycles na het stoppen van de pil in April vorig jaar. Nu vind ik het toch wel een beetje spannend worden en vraag mij eigenlijk af wat hij/zij eventueel gaat doen? Ik heb wel al een templijst. Is het verstandig om vanavond nog te klussen of juist niet?

Ik hoop op antwoord, want ik kan er verder met niemand over praten.

Zijn er trouwens meiden zwanger geraakt na het gebruik van clomid? Ik heb hier wel positieve verhalen over vernomen.

Ik hoop op antwoord, want ik kan er verder met niemand over praten en ben nu best zenuwachtig.

Alvast bedankt
 
Hoi hoi,

Ik heb verder geen ervaring met de gyn maar wel met lange en onregelamtige cyclus. Ik wilde eigenlijk vragen of je zelf naar de gyn wil of dat je bent doorverwezen. Ik wens je heel veel succes morgen.

Groetjes Sas
 
Hoi Sas,

Ik ben doorverwezen door de ha. Ik vond het wel welletjes zo!! Ik snap gerust dat je niet 1, 2,3 zwanger bent, maar dat mijn cyclessen zo lang zijn daar wordt je zo gestoord van. Je wacht maar en ondertussen heel veel klussen, maar eigenlijk voor niks, want je hebt bijna geen eisprong (misschien wel helemaal niet) en je weet ook niet wanneer je kunt testen!! Heb in die maanden al heel wat testen verprutst!! En voor mijn gevoel hebben wij op deze manier gewoon (bijna) geen kans!

Hoe lang ben jij al gestopt met de pil?

Ik ben een stuk rustiger geworden na het bezoekje aan mijn ha! Hij was ook heel top en begreep dat dit heel vervelend is als je een kindje wil!!

Als je er erg mee zit zou ik gewoon je ha even bellen hoor!!

Groetjes
 
Een vraagje. Wat bedoel je met bijna geen eisprong. Bedoel je dat je er wel eentje hebt, maar veel minder vaak dan iemand die een regelmatige cyclus heeft?