zenuwachtig

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nu ik weet dat ik zwanger ben, ben ik zo zenuwachtig. Het wordt mijn derde kindje. In december heb ik een miskraam gehad me 9 weken, een collegaatje van mij had onlangs een miskraam met 12 weken. De vorige twee zwangerschappen stond ik er niet zo bij stil dat het fout kon gaan maar nu, de hele dag gieren de zenuwen door mijn lijf.
Hebben jullie dat ook gehad en nog belangrijker ,wanneer werd het minder?

groetjes, keesje

Hallo Keesje,

Tja ik kan nog niet veel zeggen want dit is mijn eerste zwangerschap ( 8e week) die tot zover voorspoedig verloopt. Maar ik kan me indenken dat je nerveus wordt na je vorige ervaringen. Ik heb het soms ook als ik de verhalen van andere zwangere dames lees die een slechte ervaring hebben gehad.

Maar je moet je zelf gewoon voorhouden dat je er zo goed als geen invloed op hebt als het slecht of goed gaat. Een miskraam is een oplossing van de natuur om een vruchtje met afwijkingen te verstoten. En jij helpt jezelf er echt niet mee door constant op je hoede te zijn. Probeer gewoon te genieten en uit te kijken naar echo's. Want dat wil ook nog wel eens helpen als je een hartje ziet.

Nogmaals ik heb misschien makkelijker praten maar ik ken die onzekerheid die jij voelt wel een beetje.

hoi hoi

ook ik heb een miskraam gehadanders zou mn kleine al deze maand 1worden maar helaas met ongeveer 11weken kreeg ik dus ook een miskraam
toen ik weer zwanger raakte was ik de eerste weken echt bang ik hoefde maar iets te voelen en ik had al iets van oh nee
wanneer dit weg ging?ik denk met 14wken en nog was het niet helemaal weg nu ben ik inmiddels bijna 24weken en denk er natuurlijk nog wel aan maar dat meer omdat hij/zij anders deze maand 1zou worden en dat is best raar maar goed

geniet ervan en het beste is gewoon niet te veel aan denken is niet goed voor de baby maar ja tis moeilijk

groetjes patricia

Terug
Bovenaan