Zenuwachtig

Ik heb net allemaal jullie berichten doorgelezen. Wat is het toch prettig om met andere je gevoelens en zorgen te kunnen bespreken.

Op dit moment zit ik mijn nagels bijna allemaal af te bijten. Ik ben namelijk hardstikke zenuwachtig. Om 12.00 uur moet ik namelijk in het ziekenhuis zijn. Ik krijg dan een HSG.
Gisteravond moest ik al pillen slikken (antibiotica). Daar werd ik misselijk van. Nu heb ik een rommelende buik van de zenuwen. Ik hoop maar dat het allemaal meevalt. We krijgen direct de uitslag van het onderzoek. Daar ben ik wel blij mee. Dan hoef ik niet weer dagen in de zenuwen te zitten.

Ik laat jullie wel weten hoe het is gegaan en hoe de uitslag is.

Groeten,
Bianca

Hoi Bianca,

Wat ontzettend spannend meid! Wel héél fijn dat jullie direct de uitslag krijgen anders moet je daar weer zenuwachtig om zijn!!!

Héél veel sterkte ik hoop dat het allemaal mee valt...en op een positieve uitslag!!!!

Liefs moi xxxx

Hoi Bianca,
hoe is het gegaan?Is het meegevallen en de uitslag?ben erg benieuwd en hoop dat alles goed is.
Mag ik vragen waarom je antibiotica moest slikken ivm de HSG?
Groetjes
Snoopy

Veel succes en sterkte vandaag Bianca !
Erg prettig dat je inderdaad gelijk de uitslag krijgt ! Ik kom af en toe even kijken of je al een berichtje met de uitslag hebt geplaatst.

Liefs,
Luna

Hoi meissie,
Waarschijnlijk heb je het nu achter de rug! (gelukkig)
Ik hoop dat het is meegevallen!
Mijn collega werd na deze behandeling zwanger dus................
Liefs Inge

Hi,

als het goed is heb je het nu achter de rug. Ik ben benieuwd naar je verhaal, viel het mee? Tegen? Hoop dat de uitslag goed is!
Laat je verwennen vandaag!
Lara

Terug
Bovenaan