zenuwachtig

Hoi allemaal

Wat is er met onze site aan de hand zit ik rustig alles te lezen verdwijnt in eens alles. Daar word je ook niet goed van zeg.

Maar goed,Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden, maandag moet ik onder het mes, word mijn vleesboom weggehaald. Die is namelijk 9 cm dus best groot. Hij zit al in de baarmoederholte en bij me navel.Dat is misschien de rede dat ik na bijna 2 jaar nog niet zwanger ben. En alles is verder goed met ons.

Ziet er wel tegen op. Ook alleen al omdat je dan weer een tijd niets mag afhankeljk van alles en iedereen. Het schijnt dat je een hele tijd niet mag tillen, en ik zit in de zorg. Valt allemaal niet mee.Iedereen is wel lief en zo maar ik ben z'n type ik doe alles liever zelf.

meiden ik had even zin om te spuwen.

liefs winnie

Hoi Winnie,

Ik zal aan je denken maandag. Ik hoop dat alles daarna goedkomt en je volgend jaar je eigen ukkie in je armen houdt!! Houdt moed he! En natuurlijk en voorspoedig herstel.

LiefsCLaudy

Ook ik wil je effe succes wensen maandag, en dat je daarna snel mag gaan genieten van jullie kleintje. Succes nogmaals laat effe horen hoe het is gegaan.

Liefs Molly.

Hee Winnie,

Doe maar lekker spuwen hoor......
Dat heb je van tijd tot tijd ff nodig...

Ik wens je heel veel succes maandag en hoop voor je dat je snel zult herstellen na de ingreep!!

Veel liefs en fijn weekend,
Lill

Hoi hoi,
Ik wil je even sterkte toewensen voor maandag,en natuurlijk gaat het erna wel lukken!

Mag ik vragen of ze op echo's die vleesboom niet hebben gezien dan?(kan dat eigenlijk wel gezien worden)

Liefs
Snoop

Hoi aller eerst bedankt voor jullie reacties.

Snoop
In nov vorig jaar had ik een echo, daar hadden ze iets op gezien maar het was iets klein dat ze niet konden zien wat het precies was. Ze zeiden, het zou wel eens een begin van een vleesboom kunnen zijn maar het is niet zeker. en hij is zo gegroeid in die tussen tijd dat ze eigenlijk geschrokken zijn.Want er staat ook niets over in mijn dossier. Dus ze hadden er niets vanwacht.En door die kijkoperatie nu 6 weken geleden, hebben ze het ontdekt. vandaar

liefs winnie

Terug
Bovenaan