Zenuwachtig

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Morgen is Lyanne jarig. Vanaf vanmorgen benik alles aan het herbeleven.
Om 12:30 uur werd ik ingeleid en vorig jaar om deze tijd had ik flinke weeën.

En morgen is ze dus al weer een jaar oud! Wat is het toch snel gegaan, ooohhhh wat ben ik een emo-muts!!

De taarten zijn gebakken (4x), morgenvroeg alleen nog opmaken.De ballonnen zijn geblazen, de kamer is versierd. Kon het nog maar heeel even een jaar geleden zijn.
Vandaag heeft ze ook haar 8e tandje gekregen, hij zat al heel lang te vervelen en ze had er heel veel last van.

Ik ga slapen, zal toch niet echt lukken!! Morgen ben ik er dus even niet.

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Heel veel plezier morgen en alles zal geweldig zijn!!
Truste!

(en eh laat even weten als je niet slaapt.... breng ik yoëll)

Hiya emo-muts :)

haha nee hoor, ik kan het me helemaal voorstellen, heb zelf net de verjaardagsuitnodigingen op de post gedaan en ik weet nu al dat ik net zo zenuwachtig zal zijn als jij bent. Haha heb als voorzorgsmaatregel zelfs tegen mijn man gezegd dat ie niet mag lachen als ik moet huilen...hahaha, geloof dat ie niet helemaal snapte waarom er gehuild dient te worden, maar hij heeft het belooft :)
Heel veel plezier morgen, het wordt een geweldige dag (kan bijna niet anders met 4 taarten!!!!) en laat ons maar veel foto's zien later :)

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Hihi, ik lkan het me helemaal voorstellen... hele fijne dag morgen, geniet ervan!!!

Zei de mamma van Stijn die net een wandje geschilderd (magnetische schoolbordverf) heeft omdat het persé af moet met de verjaardag van Stijn... over drie weken.

Liefs

Wat is er veel gebeurd in één jaar eigenlijk he? Ik zit ook iedere keer terug te denken...
Maar Marieke, vergeet niet te genieten he? Ze wordt maar één keer één!

Enne... vergeet vooral de foto's niet!

Veel plezier morgen!

Dikke kus van Cissy

Terug
Bovenaan