zenuwachtig

hoi hoi donderdag heb ik mijn tweede echo,de eerste was bij negen weken en nu ben ik al weer 12 weken en 2 dagen,maar hoe komt het dan dat ik weer zo zenuwachtig ben,denk alleen maar aan als het maar goed groeit en goed gaat,zal dit nog 6 maanden zo blijven?gek wordt je er van haha

Hey Anouk,
Ik ben ook elke keer weer heel zenuwachtig.. Voor mij moeten de verlossende woorden "alles is goed' weer even gezegd zijn en dan ben ik weer relaxed voor een tijdje :) Haha, ik hoop ook niet dat dat de hele zwangerschap zo blijft, maar ik zal het wel zien.
Succes donderdag en geniet ervan he!!
Liefs

ps. ik ben ook 12 week en 2 dagen

Hey Anouk,
Ik ben ook elke keer weer heel zenuwachtig.. Voor mij moeten de verlossende woorden "alles is goed' weer even gezegd zijn en dan ben ik weer relaxed voor een tijdje :) Haha, ik hoop ook niet dat dat de hele zwangerschap zo blijft, maar ik zal het wel zien.
Succes donderdag en geniet ervan he!!
Liefs

ps. ik ben ook 12 week en 2 dagen

Ik heb dat ook hoor! Ik ben nu ruim 9 weken zwanger van ons eerste kindje en heb pas volgende week 1 april mijn allereerste echo!
Al die tijd wachten of je wat gaat zien en of er echt iets zit. Kan echt niet wachten, maar moet helaas nog even geduld hebben dus...

Ik heb dat ook hoor! Ik ben nu ruim 9 weken zwanger van ons eerste kindje en heb pas volgende week 1 april mijn allereerste echo!
Al die tijd wachten of je wat gaat zien en of er echt iets zit. Kan echt niet wachten, maar moet helaas nog even geduld hebben dus...

Hoi Anouk,
ook ik ben zenuwachtig, ik heb volgende week mijn 2e echo ben dan 11 weken en 4 dagen zwanger. Het blijft spannend, maar ik probeer uit te gaan van het positieve aangezien de 1e echo ook goed was.

Groetjes Alexandra80

Terug
Bovenaan