Zenuwachtig

Morgen weer mijn eerste echo (maart was miskraam), dus ik ben echt super zenuwachtig. Ik hoop echt dat het nu wel goed is, maar mijn borsten zijn sinds gisteren niet meer opgeblazen en gevoelig en ik heb vorige week die bruine afscheiding gehad. Pfff.... wat zenuwslopend zeg.
 
O dat is zeker spannend Ik had deze week ook buine afscheiding net als bij de eerste weken van de zwangerschap van mijn zoontje en toch is dat weer schrikken ik heb pas over 2,5 week een echo dus moet nog even afwachten. In elk geval heel veel succes morgen!!!

liefs Danielle
 
Hoi RianS,

Ik begrijp wel wat je voelt. Ik heb vanmiddag mijn 2e echo na drie miskramen. Ben ook zo zenuwachtig!!! Ik heb bij de vorige zwangerschappen ook een hartje gezien maar bij de 2e echo opeens niks meer! Ik hoop dat het nu anders is!
Dus ik snap je helemaal!!!!!!!
De bruine afscheiding hoeft natuurlijk niets te zijn!
Ik ben druk aan het duimen en zal jou er ook in meenemen! Hahaha Helaas is er niets meer wat we kunnen doen!

Sterkte meid en hoop dat je morgen een prachtige echo hebt!

Groetjes,
Ikke 42
 
ha rians

ik weet wat je voelt
ik heb dinsdag mijn eerste echo en voel me ook niet goed
heb rood bloed verlies is nu twee keer gebeurd is maar een klein beetje.
maar ben ook gewoon niet lekker
aan de diaree en aanhet spugen voel me gewoon rot en dan niet wetende of het goed zit is erg emotoneel.

jij succes morgen

gr mama lou
 
sterkte meiden...!
ben zelf ook zenuwachtig...ook al heb ik niet echt dingen die zouden duiden op een miskraam...
Maar ik denk dat heel veel vrouwen hier ook wel last van hebben...je hebt geen controle hierop en het is zo'n mooi wonder, wat je gewoon wilt houden!
 
Heel veel succes met afwachten. Ik ben ook zenuwachtig hoor. Ik heb volgende week donderdag mijn eerste echo. Heb bij langer na niet de klachten die ik in de eerste zwangerschap had en dat maakt mij onzeker. Je gaat toch vergelijken.
 
Hoi RianS,
Ik wil je even laten weten dat mijn echo vandaag goed was. Er was weer een hartje en mag over twee eken terug komen. (Ze houden me extra in de gaten ivm de miskramen en hartproblemen)

Ik duim voor jou morgen!
Succes nog!
 
Terug
Bovenaan