Zenuwachtig

Hoi,

Er zijn nu 2 mensen in mijn directe omgeving ruim 2 weken te vroeg bevallen. Het zegt natuurlijk niets over mij, maar ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden. Ik moet nog 4 en halve week...
Kan ook maar zo wat langer blijven zitten natuurlijk, maar goed...
Vind het wel spannend!

Hoi Linn,

Ik ben ook zenuwachtig. Ik moet nog 5 weken en voel al zoveel. Iedere keer denk ik "zal het nu gaan beginnen". Anders dan anderen hoop ik echter niet dat het al komt. Mijn man heeft nog steeds een gebroken been. We weten dat hij met gips de bevalling mee gaat maken, maar hoe verder in weken we zijn, hoe mobieler hij is. Nu kan hij alleen met 2 krukken lopen :-(.
Onze dame ligt al wel goed en is al ingedaald. Volgens de vk is dat echter geen reden om vroeger te bevallen. Vingers kruisen en afwachten maar.
Heb jij ook al van die krampen in bij je schaambeen?

liefs Henny

Toevallig had ik dat zaterdag ja! Pff... dat voelde echt niet fijn en ook van die tintelende vingers en voeten. Schijnt er ook bij te horen...

ik heb al ruim een week last van voorweeën..Maar echt zenuwachtig ben ik niet. "t komt toch wanneer het er klaar voor is..Ik ben wel benieuwd hoe anders deze bevalling zal zijn dan bij de vorige..
Ach we zien wel.
Lekker afleiding zoeken, proberen niet te gaan wachten!!

Ik denk dat het zeker wel logisch is dat wij allemaal nu wat nerveus beginnen te worden, tenminste dat lijkt mij........Zelf heb ik er de ene dag wat meer last van dan de andere dag......de schoonmaakwoede is er al sinds ik zwanger ben dus daar kan ik het niet aan merken, wel aan de krampen en dat soort dingen. Wachten is inderdaad geen goed idee, lekker met vriendinnen nog wat shoppen, dingen blijven doen anders duurt het echt een eeuwigheid volgens mij. Succes in ieder geval met de laatste loodjes.....

Zenuwachtigheid valt hier wel wat mee. Ben het vooral zat en er helemaal klaar voor. Maar dat komt misschien ook omdat ik vanaf de 15de week rust moet houden en sinds november ook last heb van mijn voet, wat het gezellig dingen ondernemen/shoppen echt niet leuk maakt. Verder zoooooo moe! Kortom: behoorlijk aan huis gekluisterd al een hele tijd en verveel me dan ook best wel. Zal graag nog wat leuks doen met vriendinnen, maar tsja...

Succes allemaal met deze laatste loodjes ennuh:
waar zijn jullie dan zenuwachtig voor? of is dat het gebrek aan controle wat we zo allemaal gaan beleven bij de geboorte?

Och ik moet nog drie weken maar weet ook niet of ik het tot dan houd. Gisteren bij de gyn geweest bleek mijn bloeddruk te hoog dus moet rust houden en bij " ongemakken" gelijk bellen. Hij neemt geen enkel risico. Dat vind erg fijn. Lichamelijk heb ik het gevoel dat ik het nog wel even vol kan houden hoor!
Ik ben gewoon gruwelijk nieuwsgierig! Hihi
Jullie succes hoor meiden!

Terug
Bovenaan