zenuwachtig

Hallo allemaal, iedereen van harte gefeliciteerd!
Zo, even van me af tikken. Vorig jaar augustus heb ik na 11 weken een miskraam gehad. Ben nu 9 weken zwanger. Heb al 1 echo gehad, en daar was ons kindje, klein knipperlichtje, met een mooi ballonetje. Morgen mag ik weer voor een echo, ook alle zwangerschapskwalen zijn er, maar zie toch enorm tegen morgen op. Wat als het weer niet goed is?
Blijf piekeren, hoop dat ik me morgen stukken beter voel!

Lierfs Kirsten
 
Hay Kirsten,

Ik begrijp jouw onzekere gevoel heel goed. Ook ik ben eerder zwanger geweest en dit ging mis met ruim 7 weken. Het hartje was gestopt met kloppen. Enorm verdrietig allemaal. Ik kreeg na een week een curretage en nu na 6 maanden ben ik weer zwanger geworden. Ik geniet wel maar ben ook vaak onzeker en bang. Merk zelfs dat ik soms ontken dat ik weer zwanger ben...........gewoon om mezelf te beschemen denk ik. Nu, na de eerste echo met 6 weken, gaat het al beter. Ik heb vandaag de 2e echo, heeeeeeeeeeeel spannend! Ik ben ook bang dat er weer geen hartje klopt. De symptomen zijn sterker dan de vorige keer heb ik het idee.....
De laatste nachten ben ik weer belachelijk vroeg wakker voor mijn doen en ik voel me onrustig. Ook ik ben bang dat het me weer afgenomen wordt...
Als het vanmiddag goed is, wat ik eigenlijk wel denk, ben ik de vorige termijn voorbij..........dan begin ik aan een nieuwe fase die ik niet eerder meemaakte.............

Als je eerste ervaring met iets negatief is afgelopen is het moeilijk om het positieve te zien.........toch denk ik maar zo:

De kans dat het deze keer wel goed gaat is altijd nog vele malen groter dan de kans dat het weer misgaat!

Daar probeer ik dan maar aan te denken en meestal helpt het!

Sterkte meid en het komt goed morgen......echt.
Misschien een idee om met 11 weken weer een echo te laten maken zodat ook jij die vorige termijn voorbij bent......dit stelt je denk ik wel gerust.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen, nogmaals ik weet wat je voelt..........probeer er naaruit te kijken!

xxxxxxxxxxxxxxx Jessica

succes morgen! Wij gaan samen met een big-smile het ziekenhuis uitlopen ok!
 
He meis, bedankt voor je lieve berichtje, ik zal heel hard voor je duimen vandaag!
de vorige keer voelde me ik ook gewoon super, was al een teken, nu denk ik, kijkend naar de zwangerschappen van mijn 2 meiden, oja, zo was het!
We gaan idd samen met een bigsmile het ziekenhuis uit!

xxxx kirsten
 
Laat het op je afkomen is het enige advies wat ik je kan geven, maar ja dat is zooo makkelijk praten.

Ik hoop voor je dat alles goed is, zal morgen aan je denken.

Liefs,
Amanda
 
Terug
Bovenaan