zenuwachtig

Oooh, ik hou het niet meer....woensdagavond de eerste echo. Ik hoop zo dat het nu allemaal goed is.....
Manlief denkt dat het een tweeling wordt, zijn we in één keer klaar, Haha.

Maar voor nu heb ik mijn zenuwen heel erg slecht weggegeten met een zak snoep, Emo eter, dan krijg je dat.

Kan het op mijn werk ook zo moeilijk voor me houden. Ik heb een vriendin al wel moeten vertellen, dronk geen wijn en dat vond ze maar wat verdacht, Hihi.

Voor nu hoop ik gewoon dat ik het mooiste hartje van de wereld zal zien kloppen overmorgen.
 
Oh wat heerlijk. Nog even en dan wordt dat wachten beloond. Wat spannend zeg. Waarom denkt je man een tweeling? Heb je al een aardige buik?
Laat je weten hoe het is gegaan en hoeveel het er zijn?!

Liefs Nasi
 
Nog 2 nachtjes slapen meid en dan mogen jullie een kijkje gaan nemen in jouw buik. Ik hoop voor jullie dat jullie een hele mooie echo krijgen met in ieder geval 1 kloppend hartje en misschien wel 2. En net zoals mijn voorgangster, waarom denkt je man dat het er 2 zijn??? Ik dacht dat bij deze zwangerschap ook, maar ik ben toch wel heel blij dat het er maar 1 is (of ze moet er eentje over het hoofd hebben gezien). Van 2 naar 3 is toch wat anders dan van 2 naar 4.....
 
Tweelingen zitten heeeel veel in onze families en hij heeft gewoon zo'n voorgevoel zegt ie. Mijn buik is gigantisch maar dat heeft vooral met rommelende darmen te maken, ach past wel bij die gigantische borsten die ik nu kado heb gekregen de afgelopen weken.
 
Hay meid,

Wat spannend hé? Het was heel bijzonder om te zien! Alles is vast goed en ook jij loopt met een big-smile naar buiten! Dat moet gewoon!

Succes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Sucess woensdag!
Ik vind het ook moeilijk om het verborgen te houden. In mijn vrienden kring moet soms leugens verzinnen om eronderuit te komen. Dat vind ik niet leuk. Ik ben bijna 9 weken en krijgt vrijdag mijn 2e echo en denk zelf afhankelijk wanneer de volgende echo wordt geplannd ga ik binnen een week of twee beginnen mensen te vertellen. Alleen op mijn werk denk ik nog niet. Mijn contract loopt in oktober af en ze moeten me een vaste contract geven. Heb tot nu toe niks gehoord en weet dat ze mogen zwangerschap niet gebruiken als reden maar al te vaak gebeurt het wel. Ze moeten toch iemand inhuren om mij te vervangen tijdens mijn zwangerschap verlof. Denk dat ik wacht todat ik iets over mijn contract hoort.
groetjes Brittany
 
@Brittany01 wat lastig zeg met je werk. Ik zou denk ik zelf ook wachten met vertellen, maar ze mogen het idd. Niet als reden gebruiken. Ik hoop dat het op z'n pootjes terecht komt voor je.
 
Terug
Bovenaan