Zenuwachtig

Hallo allemaal,

Gisteren weer een prachtige echo gehad, maar de spannendste week is nu aangebroken. We zijn nu 11 week precies en vorige keer is het na een echo van 11 week en 3 dagen mis gegaan. Met 16 week kwamen we er pas achter toen er geen hartactie was. Achteraf gezien is het toen 1 of 2 dagen na de laatste echo misgegaan. Aan mijn lijf was niks te merken. Ik was zo zwanger als ik maar zijn kon.

Gelukkig hebben we een super verloskundige die mijn angst heel goed snapt. A.s. Vrijdag krijgen we weer een echo, dan ga ik een week met mijn vriend mee voor zijn werk en daarna krijgen we direct weer een echo. Toch merk ik dat ik echt niet te genieten ben op het werk, kort ben tegen alles en iedereen. Kortom niet zo gezellig.
Daarnaast vind ik het zo spannend dat je hier op het forum ook zo goed ziet hoe dun de lijn is tussen een wel of niet werkend hartje.

Wat fijn om het gewoon even op te schrijven allemaal. Ben benieuwd of er veel meiden zijn die deze angst met me delen.

Liefs Son
 
hoi!
ik heb nog nooit een miskraam gehad maar snap je angst wel. heb wel een buitenbaarmoederlijke gehad dus toen ik weer een positieve test in me handen had een paar weken terug sloeg de paniek ook bij mij toe.
het is lastig maar ik denk dat je het maar gewoon over je heen moet laten komen.
mijn moeder zei heel mooi, je kan je nog genoeg zorgen maken als het echt nodig is en zolang dat niet zo is, moet je dat niet doen.
ik heb straks ook weer een echo, dit word de derde al maar het blijft spannend!!
succes vrijdag
 
Ik begrijp je angst wel hoor. Mijn miskraam ging niet gepaard met een hartje dat een aantal weken niet werkte alleen. Bij mij was het zomaar ineens over van de een op de andere dag. Maar met mijn huidige zwangerschap ben ik ook tot mijn 20 weken echo bang geweest dat het toch weer mis zou gaan. Elke keer dat ik iets mocht horen of zien van mijn kindje heb ik aangegrepen en ik lag telkens weer te huilen. Nu moet ik lachen van alles wattie doet in mijn buik. inmiddels 28w2d en ben gelukkig aan het aftellen in plaats van optellen :)

Heel veel geluk en sterkte en blijf praten over je angst!

Liefs
 
Terug
Bovenaan