Zenuwachtig.......

A

Anoniem

Guest
Zo relaxt als ik vorige ronde was zo zenuwachtig ben ik deze ronde........ Stuiter de stuiter hahaha

Ik zit nu of heb denk ik net mijn vruchtbare dagen gehad en we hebben goed geklust ;-) met de tips van menstuatiekalender haha

We klussen nog even verder maar heb er wel een goed gevoel over......... Hoop het zo zou z'n mooi begin zijn van het nieuwe jaar en een bekroning op ons 7,5 jaar samen (2e kerstdag)

Voor de meiden die aan het wachten zijn, succes allemaal deze ronde!

Ik duim ook voor je mee!! Wat spannend en ik hoop het zoooo voor jullie! Dat zou een fantastische kerst zijn (nog mooier) Alvast gefeliciteerd met jullie 7,5 jarig samenzijn!

Liefs Lynn

Thanks meiden! Kan echt nergens anders aan denken ............ Heb ook al sinds eergister steeks steekjes links denk mij ei die op weg is hahahaha

Duim ook voor jullie hoor! Wat kan je iets graag willen he en wat is geduld hebben soms lastig op te brengen.

Fijne dag vandaag!

Ja, geduld is een woord dat we eigenlijk niet kennen! Ik heb er ook een hekel aan en ook aan het woord 'wachten'.....aaarrggghhhh!

Maar als jullie goed jullie best hebben gedaan, kan er niet veel mis gaan zou ik zeggen!
Spannend voor je! Hoop dat het raak is!!

Hahaha Mascha we doen allemaal ons best maar helaas is dat bij sommige niet genoeg.............

Terug
Bovenaan