Zenuwachtig

A

Anoniem

Guest
Allereerst hebben wij een heel leuk weekend gehad, lekker genoten van elkaar, leuke dingen gedaan, en veel gepraat. Wat dat betreft gaat het een stuk beter..
Al heb ik me vanmorgen alweer vreselijk aan hem geergerd. Dit keer wel gelijk verteld en luchte gelijk op.

Morgen is de dag dat ik naar de gyn mag, EINDELIJK...
eerste afspraak stond op 30 jan. daarna brief voor 7 feb. en daarna nog een brief voor 2 feb.
Morgen dus om half 12 de afspraak en ben zo ontzettend zenuwachtig aan het worden, het wordt met de minuut erger.
En kan ook nergens aan denken want ben alleen thuis en heb geen afleiding momenteel...

NOu ja ik ga proberen mijn zenuwen te bedwingen en hopen dat morgen snel voorbij is...

liefs

Lieve cloewja,

Allereerst: wat fijn dat jullie hebben genoten van het weekend samen! Met elkaar blijven praten hoor, da's zo belangrijk! (maar dat weet je zelf ook) Ben blij voor je!!

Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, had ik ook toendertijd maar echt.....Laat het gewoon op je af komen, het wijst zichzelf wel! Heb je wel eventuele vragen etc opgeschreven?

Ik denk aan je meid! Laat je ff weten hoe het is gegaan morgen?

Dikke knuff Lynn.

Hey Cloewja!

fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat en dat jullie een fijn weekend hebben gehad! super!

Schrijf inderdaad wat vragen op zodat je zeker niets vergeet!
Succes en ik ben benieuwd!

Succes morgen!!

Ennuh...fijn dat het allemaal weer wat beter gaat tussen jullie!

Liefs Daisy

Fijn dat het weekend jullie goed gedaan heeft! Spannend morgen, ik moet om dezelfde tijd hahaha
Het komt echt goed hoor, gewoon je vragen opschrijven...... Succes morgen!

Wou je nog even succes wensen voor straks!! Zet 'm op meid! Ik denk aan je!

Dank jullie wel meiden, zodra ik thuis ben laat ik even een berichtje achter

fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad.

Succes zo bij het gesprek.

Terug
Bovenaan