Zenuwachtig

Zo om 10 uur heb ik de 20 weken echo! Ik heb er erg zin in, maar ben ook wat zenuwachtig.
Ik hoop dat alles goed is met het kleintje! Hij/zij is nu lekker aan het spartelen, dus dat zit goed in ieder geval.
Ook komt zo m'n schoonmoeder op m'n zoontje oppassen. Ze heeft natuurlijk wel eens eerder opgepast, maar toen sliep hij steeds. Nu is hij de hele tijd wakker.
Zenuwachtig dus...

Ik weet hoe je je voelt! Ik mag nu richting het ziekenhuis voor de echo.. Was om 6u klaar wakker.. Pff hopen op goed nieuws en mooie beelden! Veel plezier

Hoi,

het zal wel allemaal goed zijn,niet te druk maken,zeker niet als je de kleine al goed voelt..

gewoon proberen te genieten van de kleine.
Willen jullie weten wat het wordt,die van ons gaf zich gisteren niet bloot...

succes en ben benieuwd!!!!

Veel succes en plezier! Wij mogen vanmiddag om half vier pas... Gelukkig komt er vanmorgen visite z\odat de tijd wat sneller gaat ;-)

Succes en als je die kleine lekker voelt spartelen zal het vast wel goed zijn. Ben benieuwd of de kleine wil gaan mee werken om te verklappen of het een hij of zij wordt.

oh wat leuk!!
ik moet morgen...om kwart voor 9 al....godzijdank vroeg in de morgen anders hang je er zo tegenaan en kruipt de tijd zo langzaam voorbij

hoe was t???\
alles goed hoop ik....;-)

Terug
Bovenaan