Zenuwachtig...

Hey meiden,

Morgen de eerste echo. Ben zoooo zenuwachtig!!! Voel me niet heel zwanger, dus mijn gedachtes gaan alweer met me aan de haal vandaag... Komt door de zenuwen. Ondanks dat het een hele verrassing (en misschien ook wel een schok) voor ons was, dat ik zo snel alweer zwanger ben, moet ik zeggen dat ik heel erg verdrietig zou zijn als de echo toch niet goed is. Met andere woorden: het kindje zou echt zooo welkom zijn :)

Gelukkig mag ik al om 09.25 terecht, dus het is alleen de avond nog even doorkomen, hi hi.

Iedereen die morgen een echo heeft: veel plezier en ik duim voor jullie!

Liefs

Na, ik duim voor je morgen. Ik herken je gevoelens en angst. Ben gelukkig alleen moe en verder geen kwaaltjes. Maar daardoor ga je ook idd twijfelen. Vermoeidheid kan ook komen omdat onze kleine meid net een jaar is. Maar gelukkig ook een positieve echo gehad.

Nou lieve meid, ik duim voor je dat echt alles goed is, kan me heel goed voorstellen dat als je niet echt 'last' hebt van allerlei kwaaltjes dat je gedachten de vrije loop gaan maar vertrouw op je lichaam!!

Gelukkig mag je morgen al wat vroeg en zit je er niet de hele dag tegenaan te hikken. Ben ook zoooo benieuwd voor je! Misschien lekker vroeg naar bedje gaan, dan is het zo weer ochtend (als je kan slapen)

Succes en natuurlijk héél veel plezier!!
Liefs Lynn.

Ow meid ik zal aan je denken morgen. En die geen kwaaltjes hebben. Wees blij! Ik had bij mijn zoon nergens last van, en kan je vertellen dat ik er heeeeeel moe van word! Heeft ook niks te zeggen dat je geen kwaaltjes hebt hoor!

Heelal veel plezier morgen!!!!

Liefs

Wat is het toch een spannend iets he?? Pffff ik leef met je mee hoor! Morgen mag je gelukkig al vroeg, dus ik zou zeggen; vanavond lekker een bad of douche nemen en op tijd je mandje in!

Komt helemaal goed morgen! ik zal voor je duimen! Niet te veel over in zitten dat je geen of bijna geen kwaaltje hebt, juist fijn! Goed slapen en morgen na de echo een staat er een goed bericht op t forum ;) xxxx Sam

Terug
Bovenaan