Zenuwachtig....

Hoi meiden.
Ik heb nu al ruim een week onwijze buikkrampen/steken.. Echt creperen van de pijn, vooral s'nachts. Gelukkig geen bloedverlies zoals bij de miskramen. Nu kreeg ik dus een echo gisteren en nu zagen ze alleen een vruchtzakje. Een leeg vruchtzakje. Dus ben toch wel erg zenuwachtig. Volgens de gynaecoloog was dit geen ongewoon beeld met 6 weken zwangerschap maar ja, ik had gehoopt iets anders te zien.. Nu woensdag weer voor echo en dan hopelijk wel iets te zien..... Heeft iemand dit ook meegemaakt toevallig???
Liefs Eef

Oeh, jeetje..... Lijkt me echt verschrikkelijk! Ik heb het niet meegemaakt. Maar ik heb 't inderdaad vaker gehoord, dat er bij 6 weken niet perse iets te zien hoeft te zijn. Nog even volhouden, meis. Het is nog zo pril. Woensdag zie je een prachtig hartje, let maar op! Veel sterkte en succes....

Liefs Anna

Ik hoop dat je gelijk hebt anna! De krampen wijtte de gynaecoloog aan de darmen en blaas, maar ik weet het niet hoor. Het zijn zulke heftige pijnen.... We wachten af........

Hey meid wat spannend! En je bent al zo onzeker na een mk, laat staan als je buikkrampen hebt... Ik had met 5 weken en 5 dagen de eerste echo en daar was ook niet meer te zien dan een vruchtzakje! Met 7 weken had ik weer een echo en daar zagen we een knipperlichtje, een garnaaltje. Probeer je niet te gek te maken, over 2 dagen weet je meer. Die buikkrampen kunnen ook echt een goed teken zijn, dat er hard gewerkt wordt daarbinnen! Ik duim voor je!

Terug
Bovenaan