Zenuwachtige man!!

Mn man is echt zenuwachtig voor de bevalling,erger dan ik.hij had echt verwacht dat de kleine eerder zou komen.niet dus ben morgen 40 weken.hij ga dan mee naar de verloskundige omdat ik misschien gestript word(ligt eraan of ik ontsluiting hebt)verder is hij erg druk,ook op het werk al opgevallen.en vraagt hij zeker 6 keer per dag of ik al wat voelt,s nachts ligt ie als een waakhond tegen mn aan haha!vandaag is ie thuisgebleven omdat ie bij mij wou zijn.t is een echte schat met grote mond en klein hartje.zijn jullie mannetjes ook zooo zenuwachtig??
liefs jootje

Hihi heel herkenbaar.. Ik ben nu 40 weken en 4 dagen en ik merk zoo in de kleine dingetjes dat hij het wachten zat is en zenuwachtig is. Ook kan hij op z'n werk zijn concentratie er niet meer bijhouden. Ik zou vanavond eigenlijk ook gestript worden (indien mogelijk), maar dit is verschoven naar morgenavond. Hij is heel betrokken en daar ben ik erg blij mee.

Ja begin nu toch ook wel te merken dat hij zenuwachtig word. Hij probeert het niet te laten merken hahahah.

Ben vandaag 40+2 en wij waren er eigenlijk ook vanuit gegaan dat het dus al eerder zou gebeuren. Woensdag weer naar de VK, kijken wat die zegt.

Ik hoop voor ons dat het nu snel mag en kan en gaat gebeuren... pffff 40+ is niet leuk meer....

liefs

He meid, merk je straks niets meer van, die van mij vrat zich zelf ook op, zo spannend vond hij het.
Hij was de grootste steun ooit tijdens mijn bevalling, je gaat iets in hem zien dat je nog niet kent, lekker ervan gaan genieten.

Oja tip, zorg dat iemand foto's maakt, mijn vader heeft de hele bevalling vastgelegd, en als ik daar dan op zie hoe mijn vent heeft genoten, en zijn emoties, die zijn van ontelbare waarde. En als ze niet op foto hadden gestaan dan had ik serieus wat gemist.

Jootje, nog even volhouden, voordat je het weet is het zo ver.

Mijn man is juist ubercool, hij heeft echt zoiets van: jij vindt het al spannend zat, dus ik help jou het meest door zelf rustig te blijven. Ik denk dat hij dat tijdens de bevalling ook blijft, hoewel het dan soms misschien meer uiterlijke schijn is ;-)

Maar hij zegt elke dag dat hij alle vertrouwen in me heeft... de schat ;-)

Mijn man vind het ook wel spannend en zegt dat ook wel, maar hij blijft heel rustig. Dat vind ik zo fijn! En hij blijft ook maar zeggen dat het allemaal goedkomt en dat hij alle vertrouwen in mijn heeft en me echt gaat helpen bij de bevalling..( ik ben namelijk een beetje bang dat ik dan alles wat ik op de cursus heb geleerd weer kwijt ben) Zoo lieff!!
Ben ook heel benieuwd om hem met onze kleine in de armen te zien straks....
Ik denk dat ik ter plekke smelt ;)

Hahaha, ja superherkenbaar! Mijn vent wilde bijvoorbeeld geen presentaties ed. geven voor zijn werk als het meer dan een uur reistijd zou zijn. En iedere avond tegen mijn buik aanbabbelen; "kom er maar uit hoor, we willen je nu echt heel graag zien!!!" en meer van dat soort aanmoedigende kreten... ;-)

En nadat ik ruim een week overtijd was werden het steeds vermanendere toespraken.
Uiteindelijk bij de bevalling was hij echt mijn held hoor! Zou 't zonder 'm niet gered hebben.

Sterkte met de laatste loodjes hoor! Enneh, cliche maar toch; geniet nog even samen van elkaar, nu ben je nog even "man&vrouw"!

Terug
Bovenaan