zenuwe!!!

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,

Ik sta onder Anoniem, want net als de andere heeft mij het ook moeite gekost om aan het nwe systeem te wennen. Maar Saskia lukte niet, maar was, ben al bekend op dit forum.

Ik zit op dit moment in de stress want 10-03 is mijn nod dag! Voel ik nu wel of niet wat, word ik ongi of niet, voel ik me zwanger ik word er helemaal gestoord van!!!!
Probeer zoveel mogelijk met andere dingen bezig te zijn om me te ontspannen, maar tis zo moeilijk.
Moest het even kwijt.

Ik duim voor alle andere die net zo in de stress zitten....... Heel veel suczeven allemaal!

Spannend! Ik heb ook 10 maart mijn nod-dag, maar omdat ik helemaal geen signalen heb, ga ik ervan uit dat het niet raak is. Ik heb ook een paar flinke puisten gekregen en dat heb ik meestal als ik ongesteld moet worden, dus...
Maar aan de andere kant, hoop ik natuurlijk dat het toch zo is, dus het is weer wachten en aftellen..
Jij ook veel succes!! Laten we duimen
groetjes,
Sandra

ha saskia en sandra,

ook ik ben uitgerekend voor de 10de. Ik duim dus helemaal voor jullie mee.
Ik zit net als jullie onder de pukkels en heb een zenuwachtig gevoel in mijn buik. Verder is mijn buik het hele weekend al opgezet en hard. Of dit een teken is weet ik niet. Ik ben nu in ieder geval niet zenuwachtig, ik zie het wel, maar vind het wel vreemd... We zullen het wel zien donderdag. Duimen!
Groetjes J

Dat gevoel kan ik maar al te goed. Ikzelf vindt de laaste week voor mijn nod de meest vervelende omdat je dan van alles begint te voelen, lichamelijk of geestelijk maakt niet zoveel uit. Ik zelf ga ondertussen ronde 10 in en kan het nog steeds moeilijk loslaten. Toch heb ik besloten om deze ronde nergens meer rekening mee te houden, geen ei berekenen en gewoon klussen als ik er zin in heb. Ik geef ons nog tot kerst tijd anders zal ik me erbij neerleggen dat ik al een geweldige dochter heb. In elk geval suc6

Terug
Bovenaan