Zenuwen bedwingen

<p>Hoe gaat iedereen om met de zenuwen?</p><p>21 juli mijn spiraal laten verwijderen en inmiddels 2 menstruaties gehad. Waarvan de laatste precies 35 dagen (op de minuut!).</p><p>27sep was de eerste dag van de nieuwe cycles en 14 en 15 okt een positieve ovulatietest in handen gehad. 15 okt was dus de eisprong...</p><p>Volgens mijn cycles is aankomende zondag (1 nov) de hopelijk NOD... Ik kon m’n zenuwen al niet meer dwingen en afgelopen dinsdag al een vroege test gedaan, negatief...</p><p>Ik heb vage klachten... Zo heb ik sinds een paar dagen; obstipatie, winderigheid, boeren en een enorm opgezwollen buik. Eind vorige week werd ik wakker met enorme jeuk onder m’n oksels. Heel vaag allemaal.</p>

Spannend!!
Ik ben zo ongeduldig en ook zenuwachtig haha.
Ik heb 24 september mijn spiraal laten verwijderen. Nu +35 dagen geleden. Had op 25 september 3 dagen gebloed, maar dacht toen dat het onttrekkingsbloeding  was ofzo.
Ben daarna  nog niet ongesteld geworden, maar heb wel vage klachten idd; gevoelige borsten en tepels en af en toe van die vage krampjes en ook wat gezwollen buik. 
Ik mag van mezelf de 31e weer testen (dan +38 dagen geleden na verwijderen spiraal).

Ik heb dus na m'n spiraal verwijderen helemaal geen bloed verloren na 32 dagen kwam toen (ineens) m'n menstruatie.
Niet testen is wel moeilijk hoor. De dagen vliegen normaal voorbij, behalve nu...

Echt he!
Mmm ja ik dus wel. Ik reken dat nu maar als mijn menstruatie. Maar het was wel maar heel kort. 
Nog twee nachtjes slapen dan ga ik een test doen. 
En jij dus zondag? Spannend hoor!
Als de eerste dag van de laatste menstruatie voor jou 27 sept was dan zouden we bijna gelijk lopen als we nu allebei zwanger zouden zijn haha.

Hoi ForumA,
Ja zal ik doen!
Nog een nachtje slapen. 
Ergens denk ik; zal ik vanavond na werk al testen, maar ga me proberen in te houden haha. 
In ieder geval nog niet ongesteld geworden :p

Terug
Bovenaan