Zenuwen deel 2

Meiden, het was echt fantastisch. Ik met een volle blaas erheen. Die dame begon te lachen, die vond mijn blaas wel erg vol. En dan lig je daar. Mijn vriend een beetje onwennig..koude gel op je buik..apparaatje erop.. en dan zie je ineens je baarmoeder, met 3 bolletjes erin.. Althans, zo lijkt het. De dooierzak, het hoofdje, en het rest van het lichaampje. Het was geweldig. Echt heerlijk om te zien. Ik ga het hartje effe zoeken zei ze. En dan zie je het hartje vreselijk snel bewegen, echt hemels. Ik heb de hele dag met een glimlach gelopen (nog steeds).
En dan op naar de opa's en oma's. We hadden fietsstoeltjes gekocht, mijn vriend zijn vader riep al een poosje: schiet eens op met kinderen krijgen, ik wil het rustiger aan doen en fietsen met ze! Uiteraard met een glimlach, maar fietsen zal hij. Dus ik kwam aanrijden met een fiets plus fietsstoeltje. Geweldig die blik. Allebei stil (mijn schoonmoeder is dat bijna nooit:))
MIjn ouders reageerde ook heel leuk. Ik liet mijn vader het uitpakken, die keek me aan, toen weer naar het stoeltje, toen weer naar mij en het enige wat hij kon zeggen was : Echt?????
Mijn moeder keek helemaal verrast en schoot meteen vol. Heerlijk om ook beide ouders zo gelukkig te zien.

Het was een topdag gister!
Bedankt voor alle lieve reacties! Erg lief!

oww wat fijn zeg, ik maakte me zelfs een beetje zorgen en wat leuk mat datr fiets stoeltje!!! ihihih
laat die lach maar lekker lang op je gezicht staan, nu lekker genieten!!!

Ja ik had wel eerder willen reageren, maar wilde het dorp in om die stoeltjes te halen en we gingen eten bij mijn ouders, dus had niet echt veel tijd tussendoor...
Belde net mijn moeder op om te vragen hoe het ging. Ze was vannacht een paar keer wakker geworden en toen ze er aan dacht sprongen de tranen weer in haar ogen. Leuk om te horen :)

Super he! Ik moet nog wachten tot 30 november... Lijkt me zooooo mooi om te zien!!

Wat leuk hoe je de opa's en oma's verrast hebt! Onze ouders waren ook erg blij en verrast!
Mijn ouders zijn laatst al opa en oma geworden toen mijn zusje een baby kreeg. Mijn schoonouders worden nu voor het eerst opa en oma!

Terug
Bovenaan