Zenuwen gieren door mijn lijf....

Hallo allemaal,

Gisteren weer een prachtige echo gehad, maar de spannendste week is nu aangebroken. We zijn nu 11 week precies en vorige keer is het na een echo van 11 week en 3 dagen mis gegaan. Met 16 week kwamen we er pas achter toen er geen hartactie was. Achteraf gezien is het toen 1 of 2 dagen na de laatste echo misgegaan. Aan mijn lijf was niks te merken. Ik was zo zwanger als ik maar zijn kon.

Gelukkig hebben we een super verloskundige die mijn angst heel goed snapt. A.s. Vrijdag krijgen we weer een echo, dan ga ik een week met mijn vriend mee voor zijn werk en daarna krijgen we direct weer een echo. Toch merk ik dat ik echt niet te genieten ben op het werk, kort ben tegen alles en iedereen. Kortom niet zo gezellig.
Daarnaast vind ik het zo spannend dat je hier op het forum ook zo goed ziet hoe dun de lijn is tussen een wel of niet werkend hartje.

Wat fijn om het gewoon even op te schrijven allemaal. Ben benieuwd of er veel meiden zijn die deze angst met me delen.

Liefs Son

Hoi Son,

Ik ken je angst heb die ook steeds gehad en uiteindelijk kreeg ik deze keer ook weer slaecht nieuws terwijl ik ook 100% zwanger was jij was nog verder.

Ik hoop zo dat je angst voor niks is en dat alles goed blijft gaan.

Wij gaan vol goede moed opnieuw proberen zwanger te raken.

Heel veel succes en lees wel of alles in orde is.

Gr

Vanochtend zag het er ook weer goed uit. Nu over anderhalve week kijken of we het langer redden dan vorige keer en dan toch maar een beetje rustiger proberen te worden!

dat is in ieder geval weer een goed teken .
en nu proberen er toch een beetje van te gaan genieten ook al weet ik dat het niet heel makelijk is .
heel veel succes

Terug
Bovenaan