zenuwen om te testen

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Spannend, ben vandaag 1 dag overtijd. Heb nu voor de 15e dag een hoge temperatuur en hij is vanochtend nog gestegen. Voor het weetje, ben gaan tempen omdat ik zeer onregelmatig ongesteld was. Vond nu een eisprong op dag 19 met een stijging van 0,6 graden. Overduidelijk dus.
Heb afgelopen vrijdagnacht erge ongi pijn gehad, had zelfs al wat ingedaan, maar tot nu toe nog niets...met vlagen over de dag komen de krampen ook voor.
Heb wel pijnlijke borsten... tja durf nog niks te hopen. Ben al eens eerder gefopt door mijn lichaam. Durf ook niet goed te testen.  Mijn vriend heeft er alle vertrouwen in.  
zijn er meer meiden  die in hetzelfde schuitje zitten?

Groetjes Cail

Hoi Cail,

Ik zit in het zelfde schuitje als jou!, Ik ben als ik mijn laatste cyclus van 34 dagen moet geloven nu 2 dagen overtijd. Ik heb ook ongi krampen maar nog steeds niks?! In mijn eigen topic; wat zal ik doen? heb ik mijn vraag geschreven of ik morgen zal testen of niet. Op dit moment heb ik echt een menstruatie buikpijn maar ja mijn tepels zijn ook opgezwollen!
Laat me even weten of en wanneer jij gaat testen. Ikzelf doe het als ik morgenvroeg niet ongesteld ben!!!

Succes,

Groetjes annie1

Terug
Bovenaan