zenuwen tot te met

volgende week hebben we eindelijk onze echo..
maar ben zo bang voor herhaling dat we weer te horen krijgen dat het niet goed is..

ik merk gewoon dat ik elke keer aan het controleren of de klachten er zijn of me borsten nog wel gevoelig zijn of ik nog wel opgeblazen/misselijk gevoel heb en of de vermoeidheid er nog wel is.

en als ik dat eens me wat beter voel voor even word ik zo onzeker..

Ik weet niet of ik mag zeggen dat ik je begrijp, want ik heb nog niet eerder een miskraam meegemaakt. Maar ik voel ook de onzekerheid, ik denk dat dat pas een stuk minder wordt als ik dagelijks leven in mijn buik voel.

Maar de kans dat het weer mis gaat is klein. Dat je al een miskraam hebt gehad, wil niet zeggen dat het nu weer mis moet gaan. Je hebt al een kindje thuis lopen, het bewijs dat het goed kan gaan!

Ik weet dat ik je twijfel en onzekerheid niet kan wegnemen, maar probeer positief te blijven denken. Dat is ook goed voor de baby :) (kan ik wel makkelijk zeggen, ben net zo onzeker). Ik hoop echt dat je een mooi kloppend hartje ziet volgende week!

Had ik vorige week ook en liep al een tijdje met een rot gevoel, heb ff gebeld en mocht gelijk voor een echo komen, alles was goed! :) Gevoel blijf je toch wel een beetje hebben denk ik, na een miskraam. Vanochtend weer bij de gynacoloog geweest en weer een mooie echo! Nu mag ik weer naar de verloskundige, stond nog onder controle bij de gyn vanwege m'n missed abortion. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen, snappen ze direct hoor! Succes!

Ooh ja hier ook zo onzeker! Ben bang dat ik vannacht geen oog dicht doe! Heb ook nauwelijks kwaaltjes waar ik me aan vast kan houden...

Maar goed we gaan zo gelijk op met alles dus mocht het morgen bij mij al goed zitten, dan zeker weten bij jou ook! Lekker veel met je kleine man spelen zodat de tijd wat sneller gaat. Of net als ik doe gewoon lekker middagdutjes en voor je het weet heb je je echo. Kop op en positief blijven :)

Liefs

Terug
Bovenaan