zenuwen voor controle!!

hoi allemaal,

ik moet morgen weer voor controle naar de gyneacoloog, en ben al dagen zenuwachtig en slaap slecht, maar dat heb ik iedere keer voordat ik moet..
ben dan zo bang dat het hartje niet meer klopt ofzo of dat er iets anders is...gek word ik ervan!!!

misschien is het weer anders als je het ook gaat voelen ofzo, een teken van leven denk ik maar, maar ik vind het heel irritant, zijn er meer die dat hebben?

groetjes peet

Heeey Peet,
Heel herkenbaar hoor;)
Ik was tot vorige week erg misselijk en overgeven. en klinkt stom, maar ergens gaf dat voor mij een soort teken, "bevestiging, dat er nog steeds iets gaande is" in mijn buik.
Ik heb vanavond weer een controle, ben inmiddels 17 weken. Dus ook nog maar 3 weken voor de 20 weken echo.. Dat vind ik ook erg spannend...

Gr. MamaFem

hoi,
ik ben vanochtend geweest en alles was goed, het eerste wat ik ook ziie op de echo is het hartje, snap inmiddels een beetje hoe die echo's werken!!!

maar was weer erg opgelucht!!om mij een beetje gerusttestellen mag ik over drie weken weer, hij vond vijf ook wel erg lang, gelukkig maar!!
ik ben wel weer in de wolken

groetjes peet

Goedemorgen!!

Ja we hebben het hartje weer gehoord. Wat lekker onrustig ding is het, hahaha. elke keer als als de vk het hartje weer gevonden had, draaide onze kleine frummel zich weer..hihihi. Heerlijk om te horen;)
Nu op naar de 20 weken echo.

Groetjes

Terug
Bovenaan