zenuwen voor controle

vandaag heb ik weer een controle bij de verloskundige..

maar zit toch best in de zenuwen na aanleiding van de vorige keer.. toen werd er gevoeld hoe ver de kleine in me bekken zat en de kleine was daar zo van slag van dat de hartslag flink omhoog werd gegooid..
dit knabbelt nu al een kleine 2 weken aan me en zit daar door toch met veel vragen..
want tja als de kleine daar al een snelle hartslag van krijgt hoe zit dat dan met de bevalling dat is natuurlijk veel en veel intenser voor z'n kleintje dan alleen voelen hoe diep het hoofdje zit..

ik zou in eerste instantie alleen gaan (mijn man heeft vrijdag een deadline en is dus ontzettend druk) maar heb toch me moeder mee gevraagd vond ik toch wat fijner..

misschien stel ik me wel aan en zijn alle zorgen voor niets maar na de vorige bezoek is het toch niet helemaal in de koude kleren gaan zitten

Hoi.
Succes vandaag bij de vk.
en probeer rustig te blijven mischieem maak jezelf onrustig en dan voelt de baby natuurlijk.drink camille thee en denk allen maar aan mooi momenten die je ga samen delen met jou Baby.
GRT
Emi

ik ga het zeker voorleggen aan haar..
ik kan me zelf goed rustig houden dat scheelt en misschien zijn het wel gewoon die hormonen haha..

we zullen het zien hou jullie op de hoogte hoe het is gegaan en wat er gezegd is

is ook spannend! Deel je zorgen met je VK anders kan je straks tijdens de bevalling niet ontspannen (nou ja....als je al kunt ontspannen bij een bevalling ;)

Ben benieuwd hoe het ging!

groetjes Fee

Bij de vk was alles goed
bloeddruk was netjes, bloeduitslagen waren super hartslag van de klein was ook goed ze kon de kleine goed voelen kon precies voelen waar alles lag kreeg nog een compliment over me buik volgens haar heb ik een fotomodellen buik haha..

Nog over me zorgen gehad ik moest me absoluut geen zorgen maken de hartslag van de kleine zou altijd gaan schommelen tijdens de bevalling maar zo lang de kleine zich hersteld is het goed gebeurt het niet zegt ze pakken we direct de boel bij elkaar en gaan we naar het ziekenhuis..

Voor me gemoedrust gaan we over 2weken het uitgebreid hebben over de bevalling maar daar wou ze graag me man bij hebben omdat het ook belangrijk is voor hem.

Direct over mijn indalingsweeen bandenpijn en harde buiken gehad en ik moest echt nog rustiger aan doen omdat vooral de harde buiken een teken is dat ik te veel doe..
Als ik last heb van bandenpijn en indalingsweeen moest ik gaan werken met kruiken, warm bad en of douche.. En ik mocht gerust 2 paracetamols in nemen voor de pijn

Ben erg gerustgesteld

Terug
Bovenaan