zenuwen voor de eerste echo

he dames,

ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met mijn verloskundige voor een eerdere afspraak.
ik zou eigenlijk pas 15 januari terecht kunnen bij de gyneocoloog ivm met een miskraam 3 maanden terug..

maar juist door de miskraam ben ik nu zooooo onzeker, dus krijgen we een eerdere echo, aankomende woensdag, om te kijken of het daadwerkelijk om een goede zwangerschap en een levend wondertje gaat.

ik voel me verder heel goed, en anders dan bij mn miskraam, maar ben zoo bang dat het weer niet goed is...
ik ben op dit moment 8 weken en 1 dag.
het enige wat ik kan doen is hopen..

Liefs

Fijn dat je je goed voelt, dat is een goed teken denk ij.
Ik kan me je zorgen goed voorstellen.
Veel succes woensdag. Hopenlijk is alles goed en kunnen fijn aan het nieuwe jaar beginnen...
Groetjes Ilona

Ik vind die eerste echo ook super spannend/eng... weet niet precies waarom ik het spannender vind als tijdens de zwangerschap van mijn zoontje.misschien omdat ik tijdens mijn eerste zwangerschap mijn 1e zoontje ben verloren...en omdat ik me nu extra besef hoe bijzonder een gezond kindje is??
Ik heb 14-01 mijn eerste echo bij de gynaecoloog, ben dan bijna 8 weken.

Succes, hoop dat je een mooie echo krijgt met een kloppend hartje!

Spannend meiden! Ik denk dat ik het ook wel spannend vind, maakt het toch echter als je het hebt gezien! Ik verwacht dat wij in de derde/vierde week van januari een echo krijgen, dan zijn we 10/11 weken.

Wij hebben 8 januari de termijn echo en ik geloof een paar weken later de echo van de combinatietest..
Maar met de echo hebben we zekerheid dat alles goed gaat met ons kleintje! Dus ik ga ervoor! Ook al vind ik het wel spannend!

Terug
Bovenaan