zenuwen, zenuwen en nog eens zenuwen...

Hallo meiden!

Moet gewoon even mijn verhaal kwijt hoor en ben benieuwd of jullie het ook herkennen..??!!

Ik ben zo ontzettend benieuwd of het deze maand wel gelukt is... We hebben flink geklust tijdens de eisprong en heb ook echt het gevoel dat het gelukt is. Maar ja het probleem is dat je op een gegeven moment elk pijntje e.d. ziet als zwangerschapskwaal... Ondanks dat ik wel een aantal dagen wat kramp heb gehad in mijn onderbuik... wat lijkt op menstruatiepijn. Ik voel me ook echt zwanger maarja... Het is nog te vroeg om te testen.
Ik heb clearblue zwangerschapstesten klaar liggen hebben jullie toevallig ervaring met 4 dagen van te voren testen.. Ze zeggen dat ze het dan ook al kunnen meten in je urine...

Liefs...

Nadelien,

Hoe moeilijk het ook is ik zou wachten... Ik heb ook zo vaak in de rats gezeten, maar ik wacht toch meestal. Maar ik snap je dilemma, volg je gevoel!!!

Liefs grotebroer

Nog steeds hetzelfde.... de dagen lijken echt een eeuwigheid te duren en het wordt maar geen zondag... Ik heb inmiddels 2 testen gedaan, hoe dom kun je zijn want die waren natuurlijk negatief.!
Dus nu mezelf voorgenomen echt niet meer voor zondag te testen. Heb wel nog steeds goede hoop. Normaal gesproken begin in altijd een dag of 6 van te voren met bruinige afscheiding en dat heb ik nu nog steeds niet. En ik blijf last houden van een vreemd gevoel in mijn onderbuik.... Ik hoop het zo!!!

Hoe is het met jou?? Lekker aan het genieten of lukt dat nog niet echt??

liefs...

Helaas... Vrijdag begonnen met bruine afscheiding en zondag hartstikke ongesteld! Heb echt gekronkeld door het huis... Zo erg had ik het nog nooooit gehad! Maar goed weer wachten... En dat ben ik toch zo zat! Grote broer ik hoop dat je snel kunt gaan genieten hoor voor je het weet ben je bevallen en vergeten te genieten!

Liefs....

Terug
Bovenaan