Zenuwen, zenuwen

Hoi meiden,

Oooooo, ik ben echt mega-zenuwachtig. Ik heb namelijk nog steeds sterk het idee dat het deze keer raak is... Sinds zondag ben ik erg misselijk. Toen ik vanmorgen op de fiets naar mijn werk reed, moest ik af en toe stoppen om te voorkomen dat ik over mijn nek ging... Ik herken het precies van mijn eerste zwangerschap, alleen is het nu al erg snel vrij heftig. Ik voel het ook aan mijn borsten, die zijn heel anders dan tijdens de vorige rondes. Toen deden ze ook veel pijn, maar anders. Gisteren zag ik ineens dat er allemaal bultjes rond mijn tepels zijn ontstaan. Mijn vriend zei dat ik dat inderdaad nog niet eerder heb gehad. Ik heb het opgezocht, en het zijn de kliertjes van Montgomery, die hebben een functie tijdens de borstvoeding.

Als ik zo misselijk en zo ben, ben ik echt 100% zeker. Maar als ik een tijdje niks voel, of zoals nu alleen een beetje buikpijn, ben ik vreselijk bang dat het toch nog vals alarm is, of dat het voortijdig eindigt.

Nou ja, nog een paar dagen de zenuwen, en dan zal ik weten of ik overtijd raak.

Bedankt dat ik even tegen jullie aan mag zeiken!

Liefs, Inge
 
Hoi Inge,

spannend zeg!

Ik zag dat je nod over 3 dagen is. Nog even doorzetten.

Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft en dat je zwanger bent.

Heel veel succes

Liefs Tatjana
 
OOhh dat wachten duurt altijd lang.
En vooral als je er soms van overtuigd bent dat je zwanger bent dan wil je het zeker weten. Ik hoop echt voor je dat je gelijk hebt.

Veel succes
Veel liefs
 
Dank je wel, allemaal, voor jullie lieve medeleven. Ik sta echt op springen... Vanmiddag begint een collega tegen me dat ze hoopt dat haar kerel haar eens gaat vragen, omdat ze snel een kindje wil. Ja, en dan kan ik me niet meer inhouden. Ik móest even vertellen hoe misselijk ik ben. Terwijl ik het helemaal niet nu van de daken wil schreeuwen... Nou ja, de meiden op mijn werk weten toch allemaal al dat ik met de pil ben gestopt en dat het dus een kwestie van tijd is.

Bea, jij gaat dus zaterdag testen?? En moest je vandaag ongi worden, of gisteren al? Ik wens je veel sterkte met wachten tot het zaterdag is, hihi.

Zelf zou ik het liefst VANDAAG nog testen. Als ik zo misselijk ben, moet het toch in mijn urine aan te tonen zijn, of niet? Maar dat doe ik natuurlijk niet. Eigenlijk wil ik een dag of 8 wachten, dan kan ik testen als ik op vakantie ben. Dat lijkt wel vreselijk lang gezien de hysterische stemming waarin ik nu verkeer, maar als ik straks 2 of 3 dagen overtijd ben, voel ik me denk ik al een stuk opgeluchter. Ik ben nl. nooit overtijd, dus het zou al een goede indicatie zijn.
 
Hoi Inge,

Wat spannend !!! Je hebt je NOD 10 juli toch ?? Wil je dan 8 dagen wachten vanaf vandaag of vanaf 10 juli ?? Het lijkt mij vanaf vandaag toch ??? Anders zou ik 2 a 3 dagen vanaf 10 juli testen. Of vraag ik nu hele domme dingen ?? Hoop gauw van je te horen dat je zwanger bent !!

Groetjes Biaggi
 
Terug
Bovenaan