Zenuwen!!!

Ohhhhhhh.............dames,
ik weet het niet meer, vind het allemaal zo verwarrend! Heb net een test gedaan, omdat ik al drie dagen het gevoel heb dat ik hevig ongesteld moet worden, maar tot nu toe geen druppel te vinden.
Maar die test geeft een heel licht streepje, nu zeggen jullie natuurlijk dat een streepje een streepje is, maar het is zo vaag dat ik het denk te verbeelden! Ik wordt er zo zenuwwachtig van!
OPzich heb ik wel tekenen van een zwangerschap, maar durf het gewoon niet te geloven,zou willen dat het een duidelijke streep is!!!
Groet Nienke

het klpt wel: een streepje is een streepje!! ik had ook een heel vaag streepje, je kon het bijna niet zien. Maar dat is danomdat het zwangerschapshormoon nog niet genoeg in je lichaam zit, dus dat betekend dat je dan nog maar net zwanger ben.
Ik zou gewoon naar de huisarts gaan, die doet een hormonentest en dan heb je meteen zekerheid. En meestal kan je dat gewoon bij de assistent doen, dus hoef je ook geen afspraak te maken.

Wat spannend joh!! Ik zou helemaal gek worden! Jij waarschijnlijk ook wel he? Wannneer is of was je NOD? Gewoon nog een x testen van een ander merk!
succes
Liefs moi

Ik snap je dilemma, ik heb me ook al wel eens een streepje ingebeeld, als ik hem op een bepaalde manier tegen het licht hield, dan zag je hem, haha!!
Over een paar dagen zou ik weer testen, maar ik begrijp dat dat heel moeilijk is!!
Ik duim voor je!

Irene

klopt hoor: streepje is streepje en zwanger is zwanger. Gefeliciteerd!
Maar als je jezelf gerust wilt stellen, kun je nog een test doen, maar dan van ander merk. Als je dan een plusje ziet, ook al is 'ie licht, dan weet je het echt helemaal zeker.
maar je bent gewoon zwanger, haha!

Langzaam aan begin ik het te geloven!!!
Ga straks nog even een nieuwe test halen om het te checken! Maar als ik alle symptomen op een rijtje zet, kan het niet anders!
Bedankt voor jullie reactie en zal laten weten wat de tweede test zegt!

Ja, nienepien ik zit vandaag precies met hetzelfde! Ik heb last van borsten, enorme honger, krampen en vanmorgen gaf mijn test een streepje (beetje vager dan het andere streepje ernaast). Ben naar huisarts gegaan en die zag ook een vaag streepje en raadde me aan over een aantal dagen nog een test te doen! Nu moet ik wachten, spannend!!!
We hebben zondag voor laatst gevrijd dus is nog heel vers misschien????

Ik had het mailtje geplaatst en toen zag ik pas de jouwe. Ik heb hetzelfde dus ook he. Die klotenen testen nu zitten we nog in onzekerheid.
Ik ga over 3dg weer een test doen. Ben benieuwd hoe ik die 3dagen door kom. Succes meid met de jouwe.

Terug
Bovenaan