Zenuwen

A

Anoniem

Guest
De zenuwen beginnen nu toch wel te komen. Morgenvroeg om 8 uur moet ik bij de huisarts komen voor een inwendig onderzoek, daarna krijg ik meteen de verwijskaart voor de gynacoloog waar ik woensdag moet zijn.
26 juli (had ovulatie) heb ik 5 dagen bloed verloren....raar maar waar. En eigenlijk had ik 5 aug. mijn NOD. Ik ben nog steeds niet ongi. Heb al wel een test gedaan, en die was neg.
Zou ik dan de 26e gewoon ongesteld geweest zijn???
Ik ben benieuwd wat de huisarts en de gynacoloog gaan zeggen.

AAAHHHH de zenuwen worden steeds erger.....moet er maar proberen niet aan te denken. (maar dat is moeilijk)...

Als ik morgen geweest ben laat ik wel weten hoe t was.......
Maar nu eerst proberen de zenuwen de baas te blijven.

Greetzzz Flower

Sorry, moest ff mijn hart luchten

Spannend hoor!

Ik kan me goed voorstellen dat je zenuwen door je keel gieren. Maar zo'n inwendig onderzoek doet de huisarts dagelijks, en heeft er zelfs wel meer dan een op een dag. Dus daar moet je je niet druk om maken dat is zo gebeurd. En voor de rest kun je als enige toch alleen maar afwachten. We gaan voor je duimen en ik ben erg benieuwd wat ze te zeggen hebben.

Tot gauw.

Liefs Bibi

hoi Flower,

Ook ik wil je heeel veel succes toewensen en hopelijk heb je morgen meer antwoorden op je vragen (gewoon alle vragen van te voren opschrijven) en het papiertje meenemen dan weet je zeker dat je later de deur niet uit bent en denkt: ik had dit en dat nog willen vragen.

Vertel je ons morgen hoe het is gegaan we zullen aan je denken en voor je duimen hoor!!

Groetjes: Chili

Hoi Flower,

Waarschijnlijk ben ik erg laat, maar wilde je toch veel succes wensen voor je afspraak vanochtend.

Hopelijk schept het meer duidelijkheid en hoop voor een toekomstig kleintje!

Groetjes,
Roos

Terug
Bovenaan