Zenuwen...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ook de tweede dag over tijd ben ik zonder kleerscheuren doorgekomen. Ik begin nu wel érrugh nerveus te worden. Zwangerschapssymptomen heb ik nauwelijks, en ook niet het gevoel dat mijn ongi eraan komt. Alleen soms heel lichte krampjes. Maar mijn temp is nog steeds hoog, nu al 4 dagen achter elkaar 37.1. Dus iedere ochtend de bibbers met dat temperaturen...

Duimen jullie voor me dat de duivels wegblijven?

Liefs, Inge

HOI INGE,

INDERDAAD SPANNEND!!!!!!
IK DUIM VOOR JE HOOR!!

LIEFS NIEMPIE

Hoi Inge,

Ik ben vandaag overtijd gegaan, mijn temperatuur is ook 37.1 en blijft gelijk... verder heb ik ook af en toe wat krampjes in mijn onderbuik. Anders niets... Ik dacht dat ik dit berichtje had geschreven, in elk geval, ik blijf duimen voor ons allebei en voor de anderen die hopen zwanger te zijn...
Jantje

hi Inge,

reageer hier ff op je berichtje onder die van mij, inderdaad deze ronde is niet voor niks want zoals je zegt nu beginnen de onderzoeken dus we wachten gewoon rustig af.

He!!wat lees ik al twee dagen niks!!!! zou het dan toch ik zou ook de zenuwen krijgen hoor weet je al of je gaat testen en zo ja wanneerrrrrrrrrrr???????morgen?????
wat zegt je vriend ervan???

hou ze weg die engerds en ik zal zeker voor je duimen....stel je voor zeg dat het er nu echt van is gekomen!! zou een mooi begin van het nieuw jaar zijn zeg!!

we houden contact oke?

liefs; Chili xx succes!

Hoi Inge,

Ook ik heb zenuwen !!! Ik ben nu ook 2 dagen overtijd en ook nog geen last van ongi-gevoel !!! Alleen wel zeer veel zwangerschapskwaaltjes zoals je al heb kunnen lezen. Daar is nog weer een bijgekomen, ontzettend vaak plassen, ik wordt er gek van !!! Ik ga voor je duimen dat ze uitblijven bij jou, duim je ook voor mij ???
Morgenvroeg testen.....

Liefs van Biaggi

Lieve Inge

Spannend! gewoon testen het zit wel goed denk ik!Ik duim voor je!

Liefs
Lies

Hé lieve meiden,

Wat fijn toch dat jullie meeleven! Vanmorgen was mijn temp wéér 37.1, de 5e keer alweer. Voor de zekerheid heb ik 'm nog een keer gemeten met een andere thermometer, en die gaf hetzelfde aan.

Ik zit nu wel bijna aan het plafond met ieder krampje of dingetje dat ik voel; ik heb nu bijvoorbeeld een héél klein beetje hoofdpijn, o jee, o jee. Ik ben tot nu toe niet verder gekomen dan 3 dagen overtijd, dus morgen zou het record zijn...

Ja, dat plassen is bij mij ook begonnen gisteren, Biaggi! Vannacht had ik er ook last van, maar vandaag valt het wel weer mee. In vlagen dus. Maar ik heb echt veel minder 'zwangerschapskwaaltjes' dan ik
in eerdere cycli wel eens gehad heb. Nauwelijks misselijk, weinig pijn in mijn borsten. Wel een rare smaak, maar dat kan ook door mijn verkoudheid komen. En die krampjes lijken verdacht veel op ongikrampjes, dus durf niet te hopen... Nou ja, ben in ieder geval blij dat mijn temp nog hoog is en dat ze nog weggebleven zijn tot nu toe. Ik ga ook voor jou weer stevig duimen!!
Heb je al getest????? Zo snel mogelijk laten weten, hoor!

Wat grappig, Jantje, dat jij hetzelfde hebt! Laten we hopen dat het voor ons allebei hetzelfde goede nieuws betekent!

Chili en Lies, ik ga eerst deze dag doorkomen en als dat lukt ga ik voorzichtig over testen nadenken...

Niempie, jij ook bedankt voor je medeleven, hè! Super dat je ons zo vaak een hart onder de riem komt steken!

Dikke knuffels van Inge

Terug
Bovenaan