Zenuwen...

A

Anoniem

Guest
Ligt het aan mij dat ik maar heel moeilijk blij kan zijn? Ik ben zo bang dat het verkeerd gaat, zit nu in mijn 7e week. Heb donderdag een afspraak bij mijn gyn (daar liepen we omdat we moeilijk zwanger raakten). Geen idee wanneer ik een echo krijg...

Het lijkt alsof anderen (bijv mijn vriend/ouders) veel blijer zijn dan ik ben. Als ik erover begin dan hoor ik steeds maar; je moet positief denken! Ben gewoon bang dat als ik dat doe de klap zo hard is als het niet goed is. Aan de andere kant wil ik er ook van genieten.

Argh, word gek van mezelf!!!

hallo
ik begrijp je wel hoor ik heb al een dochtertje en tijdens die zwangerschap maakte ik mij nergens druk om.
nu ben ik zwanger van mijn tweede en was veel zunuwachtiger hoorde veel over miskramen bloedingen enz.
ben nu 11 weken en vandaag echo gehad alles prima
dus misschien toch proberen er wat meer van te genieten, als het mis moet gaan doet het dat toch wel.
en het gaat tot nu toe toch goed?
fijne zwangerschap gewenst.

Hoi Cjpt,
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Iedereen is superblij voor jullie, maar zelf ben je nog niet gerustgesteld genoeg dat alles goed zit. Of het nodig is, waarschijnlijk niet maar zeker omdat het waarschijnlijk ook best lang geduurd heeft (jullie liepen al bij de gyn) dat je nog niet blij durft te zijn.
Het is voor hun makkelijk om te zeggen dat je  positief moet blijven denken, maar jullie hebben  keer op keer die telleurstelling gehad. Ik denk dat het wat meer zal inzinken dat je echt zwanger bent als je je echo gehad hebt en jullie je frummetje hebben gezien.

Ik ben inmiddels 20 wk zwanger en loop sinds 9 wk zwanger bij de gyn en ik denk dat je waarschijnlijk  donderdag al een inwendige  (denk ik) echo  krijgt om naar jullie wondertje te kijken. Wij voelde gister de eerste schop/por van een van de  meiden (2ling) en dat was toch wel erg leuk en geruststellend.

Succes donderdag!

Groetjes,
Sara

hallo allemaal
ik vind het ook eng hoor na 2 mk vorig jaar
maar we moeten blijven duimen toch?
hoe moeilijk het ook is
groetjes pinguin11

Terug
Bovenaan