Zenuwen

Hallo,

Ik ben Flower, 26 jaar oud.
Eerder ben ik hier ook al eens geweest, maar om wat afstand te nemen van alles ben ik er een tijd niet geweest.

We zijn nu 13 maanden bezig om zwanger te worden, alleen nog steeds helaas zonder resultaat. In Juni zijn we naar de gynacoloog geweest, omdat ik een erg rare cyclus heb. En er is besloten om Clomid te gaan gebruiken. Dit heb ik nu voor de 5e maand gedaan en nu beginnen de zenuwen wel weer te komen. Zal ik nou wel of zou ik nou niet.....

Ik moet rond 14 januari ongi worden. Als ik deze maand niet zwanger ben, moet ik weer terug komen in het ziekenhuis en gaan ze kijken wat ze verder kunnen doen. Alle testen waren allemaal goed....dus ja waar kan t dan aan liggen.....Ik ben er in elk geval achter gekomen dat ik een cyclus heb van 23 dagen....

Heeft iemand ervarig of weet iemand, wat evt. een volgende stap kan zijn???

Ik hoop echt dat ik reactie krijg.....

Dank je Flower

Hoi Flower,ik heb een kennis die dus ook een redelijk korte cyclus heeft. Bij haar is de reden dat ze niet in verwachting raakt dat de eisprong te dicht op de menstruatie zit dus het geen tijd voor de bevruchting en innesteling krijgt. Misschien bij jou ook ? Succes,XXX

hoi flower,
zo kom je elkaar ook weer hier tegen he?bij mij was de cyclus ook steeds 22dgn,maar de laatste paar maanden rond de 27dgn.ik heb wel steeds meer het gevoel dat het na een jaar toch gaat lukken,alsof dan alle hormonen van de pil er helemaal uit zijn,dus hopelijk wordt 2005 ons jaar!
hebben ze je partner al onderzocht?dat ben ik even kwijt..
succes meid en ik spreek je weer,hier of via de mail.
gr. petra

Terug
Bovenaan