zenuwen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik wil toch even mijn zenuwen van mij afschrijven. Vandaag moet ik weer voor een follikelmeting naar het z.huis en als dan alles goed is heb ik woensdag de punctie. Doodnerveus dat ik ben.
Het is voor het goede doel zullen we maar zeggen maar ik zie er toch ook wel behoorlijk tegen op.
Ik hoor ook zo'n verschillende verhalen. De een vind het allemaal reuze meevallen en de ander vond het verschrikkelijk.
Eerst maar eens naar het z.huis en dan zien we dan wel weer verder.

Groetjes loontje

Hoi Loontje,

En... hoe isde punctie gegaan? Vond je het uiteindelijk meevallen.
Ook wij zijn nu bezig met ivf en de punctie zit er ook aan te komen en ik doe het in mijn broek als ik er alleen alaan denk.

Ik hoop dat het meegevallen is en je een mooie score hebt voor de terugplaatsing!

Groetjes Sabine

Hoi Loontje,

en waren je eitjes goed gegroeid?
Ik had je al lang niet meer gezien op het forum en nu zag ik weer een topic van je staan...
Helaas ben ik hier ook weer terug....
Hopelijk had je goed nieuws en gaat woensdag de punctie door.

Heel veel succes!

liefs,
mama Peet

Het is mij gelukkig allemaal reuze meegevallen. Het was wel pijnlijk maar goed te doen. Ze hebben 8 eicellen gevonden en nu maar wachten hoe het verder gaat. Vandaag tussen 9 en 10 u worden we gebeld of er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Spannend !!!!

Groetjes loontje

Hoi Loontje,

dat is zeker spannend! Maar 8 eitjes is wel veel hoor!
Ik hoop dat je straks goed nieuws krijgt!

Liefs Janu

Hoi Loontje,

Gelukkig is de punctie je enigzins meegevallen!
W.s. weet je nu de uitslag wel al, maar ik ga toch nog ff flink voor je duimen.
Als er bevruchting heeft plaatsgevonden, wanneer moet je dan voor de terugplaatsing?

Er brandt een kaarsje en mijn duimen draaien voor je!
Tot snel
mama Peet

heey hoi
nou ik wil het wel geloven dat je der tegen op ziet dat vergaat mij ook al zo
ik heb zaterdag 3 feb mijn laatste iui gehad en is het nu niet aangeslagen dan moet ik ook voor ivf ik vindt het ook niks hoor maar ja we moeten hopen dat we er wat leuks voor terug krijgen nou ik hoop meid dat het bij jou ook echt gaat lukken sterkte meid
liefs xxx annebel

Terug
Bovenaan