Zenuwen

Hoi meiden,

Heb zojuist nog even stiekum een test gedaan die ik nog had liggen. En ik moet zeggen dat ik een hele vage stip zag (predictor). Heb nog niks tegen man lief gezegd, want ben er nog niet helemaal van overtuigd en wil hem de teleurstelling besparen! Het zou een zo'n onwijs wonder zijn als dit waar was. Wacht nu nog een week en ga nogmaals testen!

Liefs Nienepien

Hoi Nienepien,
Jeetje Nienepien, dat zou onwijs zijn!
Jij ben toch net op dit forum? Volgens mij hebben wij rond dezelfde tijd een miskraam gehad. Bij mij is het vruchtje er op 20 juni uit gekomen. En we zijn weer aan het klussen. Maar dit zou me hoop geven, dus ik hoop dat je reageert. Maar, ik denk dat ik je kan feliciteren. Kan je anders trouwens niet een clear blue test kopen. Dan krijg je een + of een - te zien. Nou succes hoor! Voel je je trouwens nog anders?
Liefs Eefje

Hey Nien,

Whaaaaa!!!!!!!!!
Meid, dit lijkt super.
Ik kom net op het forum en lees jouw super berichtje!
Een stip is een stip toch?
Ik weet het, als het jezelf overkomt e hij is wat vaag dan begin je te twijfelen.
Ik zou het echt onwijs vinden!
Dan ben jij ons grote voorbeeld.
Wat knap dat je niks tegen je man hebt gezegd.
Ik zou dat nooit kunnen.
Je dacht dat je 3 weken terug je ei had gehad toch?
OOh, ik vind het wel spannend hoor!
Hou ons op de hoogte meid!

Fred, heel veel succes met deze "klusweek".
Wat lastig dat doe romed ovulatietesten niet werken.
Als zwangerschapstest zijn ze juist wel goed.[heel gevoelig, schijnt zo]

Nou lieve meiden, een heel prettig weekend.
Ik houd het forum goed in de gaten.....

Dikke knuf, Monique2

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttt?? Dat meen je niet??????
Dat zou toch geweldig zijn Nienepien!!!! Ik hoop het zo voor je!
Waarom wacht je nog een volle week met de 2e test? Ik zou dat echt niet kunnen! Oh meis, ik hoop zo dat de volgende test een super dikke stip/plus aangeeft!
Hoe voel je je?

Monique, nou moeten wij nog!! Hoe gaat het met je? Ik heb nog steeds geen eisprong en niets te zien wat erop leek dus maandagavond ga ik weer een CB test doen (morgenavond ga ik zo wie zo klussen). Ik hoop zo dat we Nienepien kunnen volgen naar het zwanger forum!!!

X F.

Wat een goed nieuws zeg!! (Waarschijnlijk) de eerste van de 3 musketiers die zwanger is!!

Hoi Nien,

Nog even antwoord op je vraag. Ik ga over 3 weken (23 juli) voor 4 dagen naar Florence (samen met mijn zus). Ik heb er zin in om even een weekend in Italie te zijn. Ik heb er erg zin in want Robin krijg ik niet mee naar Italie. Italianen schijnen nogal racistisch te zijn en Robin is donker. Hij voelt zich daar daarom niet prettig. Ik zelf ben gek op Italie dus ik ben blij dat mijn zus met me mee wil.

X F.

hoi nienepien,ik heb 15 weken geleden ook getest met pd gaf bij mij ook een vaag stipje maar zoals je kunt lezen was ik zwanger pred is gewoon niet zo duidelijk als cb maar een stip is een stip dus van harte gefeliciteerd.en deze keer gaat het vast goed hoor.groetjes dec moed gea.

Terug
Bovenaan