Zenuwen...

Pffff ookal weet ik dat de kans klein is dat het is gelukt, ik ben zenuwachtig...
Zit nu op dag 33, vorige cyclus op dag 28 ongesteld. Maar ja de keer daarvoor op dag 36 pas...
Dus ik zou best overtijd kunnen zijn, maar ook weer niet..grrrr...Weet wel dat als et niet is gelukt ik dus ovu testen (weer) ga gebruiken, dit = ook niks..
Heb gevoelige borsten maar dat heb ik vaker. Buik rommeld wat. Gister wat kramp zoals met de hsg..
Nou ja zal proberen mezelf niet zo gek te maken en gewoon maar weer af te wachten......

Liefss

Ha meid!

Ga eens testen dan! Of heb je dat al gedaan?? Weet je, die goedkope testen van de kruidvat (2 voor €5) die werken super! Die zijn heel gevoelig. Als je daar echt geen 2e streep ziet, dan ben je ook niet zwanger. En voor €2,5o kun je nog eens een testje wagen!

Succes....

Hmmm nee heb nog geen test gedaan...beetje bang voor teleurstellingen. Maar aan de andere kant zou ik het graag zsm willen weten. Zit weer een agressieve client opt werk en de vorige keer dacht ik zwanger te zijn werd ik keihard in mn buik geschopt en werd niet veel later ongi...En dat gaat me niet weer gebeuren!!
Ben nooit 'van slag' als zulke dingen gebeuren, maar toen was ik echt even er af..
Nou ja laat wel even weten wat ik ga doen.

Hoeist bij jou trouwens?? Nod is al geweest toch??

Liefss

Hoi,

Hier is het ook afwachten. Best spannend. Ik heb weer dezelfde symptomen als vorige maand; erg moe, zere borsten, zere rug. Maar niet continue. Ik heb al wel weer een test gedaan en die gaf aan dat ik weer zwanger zou zijn. Maar dat durven we nog niet te aanvaarden. Dus wachten we tot aankomende zaterdag en dan doen we weer een dure test (met indicator). En dan volgt bij een positieve uitslag een hele hele hele spannende week. De vorige maand ging het immers bij zes weken fout.
Het is bizar. Wij moesten wachten tot de volgende cyclus voor we weer mochten klussen. Dat hebben we niet gedaan. Een week na de miskraam was mijn zwangerschapstest weer negatief. Nog een week later merkte ik aan mijn cervixslijm (en machtig veel lust) weer een eisprong. Die hebben we benut. Nu schijnt het zo te zijn dat je mega vruchtbaar bent na een miskraam, maar dat geluk....dat kunnen we toch bijna niet hebben??
Wij geloven dus niets. Zeker mijn man is erg goed in het ontkennen van een nieuw geluk. Feliciteer me daarom nog maar niet. JE zult zien dat ik prompt alsnog ongesteld wordt.Eerst zaterdag afwachten.
Ik Duim voor je!! Hopelijk hebben we allebei geluk deze maand!!

Liefs

Jeetje Louise dat zou wel helemaal fantastisch zijn zeg!! Spannend! Ga heel hard duimen!!!
Ik hoop heel erg voor jullie dat het raak blijft!!
Ik ben ook steeds erg moe sinds ik ziek ben geweest eigenlijk..dus wellicht dat het daar nog mee te maken heeft..ook mijn borsten zijn groter/gevoeliger maar ja daar heb ik vaker last van rond nod...heb nog geen test gedaan wil toch even wachten tot ik ook mijn langste cyclus heb gehad en dat is donderdag...we wachten weer af!

Sterkte met wachten meiss!!

Liefs!

Terug
Bovenaan