Zenuwen

hallo mijn naam is Birgit en dit is eigenlijk de 1ste keer dat ik hier wat ga schrijven, want ik zit eigenlijk met een paar vragen of meningen of hoe men het noemen wilt.
Ben nu 36 weken en 4 dagen zwanger van een 2de wondertje! Op mijn 18de perongeluk zwanger geraakt maar een onbewuste maar bewuste keuze van gemaakt om dus mn dochter te behouden en waarom ik nu dus al moeder ben van een meid Abbygail 3 jaar..

Maar zijn er hier meerdere vrouwen (vast wel) die ook verplicht aan de bloedverdunners zitten wegens welke reden dan ook (de mijne vanwege vorig jaar trombose been) zoja hebben jullie dan ook het probleem gewoon weg tegen geen enkele verdunner te kunnen??
ik heb namelijk tig ervan gehad en telkens geef ik weer een reactie af er niet tegen te kunnen en het mag alleen echt via de spuiten en MOET vanwege hoog risico geval vanwege een lieftallige Familie tot 6 weken Na de bevalling. Ik heb nu ondertussen fraxiparine, fraxodi, fragmin alles met frag of frax gehad en ik zit nu momenteel aan de Innohep maar hiervan krijg ik ook behoorlijke blauwe plekken en hou dit echt niet vool tot 6 weken erna!

Hopelijk weet iemand me hier een beetje op te peppen, want momenteel zit ik er best doorheen!

Ehm dat is een goede
sorry ol heb er nooit mee te maken gehad.
je kan wel online kijken welke meds er allemaal zijn hiervoor en wat het verschil is? Mss dat je eentje vindt ,et net ander bestanddeel waar je dokter niet aan denkt.
andere kant hoef je nog maar 3;5 week met je kindje, wie weet dat je na de zwangerschap er beter op reageert? Je bent al heel ver gekomen en eeinde is in zicht. Succes ermee

@ sweetwicca: Dankjewel, maar heb het er idd met de internist over gehad en er zijn er maar een paar die samen kunnen met zwangerschap zelf, en ze zijn al niet blij dat ze deze moeten doen vanwege het bedrag wat eraan zit!!...Het is idd nog maar voor kort maar door angst om de prik te zetten komt er al thuiszorg om me te prikken en zelfs nu alsnog zo weinig plek geeft vrij weinig vertrouwen erin, ze willen dadelijk na de bevalling in mn buik gaan spuiten maar hell no dat daar iemand komt met een prik!! Ben nu ook nog maar vanaf 2 feb bezig met spuiten en heb steeds al blauwe plekken van 5 cm bij 7 cm soms kleiner en soms nog groter en deze zijn binne 2 dagen echt nog niet weg, vandaar mijn grote angst en dipje zeg maar..

klinkt ook niet logisch, je krijgt bloedverdunnes, en die veroorzaken ook die blauwe plekken, als je bloed nl te dun is krijg je grotere plekken, bij gewoon bloeddikte alleen een puntje

het medicijn is de oorzaak van die plekken. je zou toch denken dat meds goed voor jemoetn zijn he.

ik kan niet tegen bepaalde verdoving, de beenprik en tandartsvedoving bijv. word ik echt een week ziek van.
Bij de bevalling mogen ze dus geen beenprik doen, gelijks de ruggeprik. daar kan ik gelukkig wel tegen
en verdoving komt er ws toch wel want mijn rib is gebroken en bekkeninstabiliteit en gekneusde rib.
Dus die bevalling vind ik ook doodeng en ga ik voor mijzelf kiezen ipv stoer doen en zo natuurlijk mogelijk.

Het is gelukkig tijdelijk, nu nog die tijd zien vol te houden!

Terug
Bovenaan