Zenuwen!

Vanmiddag liep ik heerlijk in het zonnetjes naar de winkels bij ons achter. Ik had verdorie nog geen postzegels voor de kaarten. Toen manlief thuiskwam nog even gezeten en op naar de vk.
De vk moest nogal duwen om het hoofdje te voelen en bij het luisteren naar het hartje was de hartslag van het kleintje wat hoger. 'ik heb haar vast wakker gemaakt, ga even op de gang zitten dan luister ik zo nog een keer' maar bij de tweede meting nog altijd verhoogde hartslag. Oftewel lopen, wat drinken beneden en met een half uur op voor meting drie. Weer hoog! Dus.... Aan de ctg. En die is niet slecht, maar ook niet goed... Positief is dat de hartslag niet daalt bij een harde buik maar minder goed is de constante waarde van de verhoogde hartslag. Na 5 kwartier gaf de gynaecoloog door dat ik mocht blijven of naar huis, maar dat ik om 22.00 weer moet melden. Is deze dan nog hoog, moet ik blijven. Afhankelijk van de waarde komt er een keizersnede of ik word opgenomen en moet morgen weer aan de ctg...

Nu zit ik dus gespannen te wachten wat er komen gaat. Na 38 weken geen problemen nu ineens dit verhaal! Worden we vannacht dan misschien papa en mama??

Spannend! hou ons op de hoogte

wie weet is het gewoon tijd voor je
en kan je lekker beginnne

zal morgne gelijks kijken of je kleine er al is!

heel veel sterkte en succes

Terug
Bovenaan