zenuwslopend

A

Anoniem

Guest
Goedenmiddag,

Vandaag heb ik mijn NOD, en er is nog niks te bekennen.
De hele dag loop ik al zeker ieder uur naar de wc om te checken.
Normaal heb ik een hele regelmatige cycles en had ik vanmorgen vroeg al ongi moeten zijn.
In ieder geval wacht ik tot maandag met testen als de duivels uit blijven.
Oh wat is dit toch zenuwslopend.

Groeten Saskia

Oh meid, spannend! Sterkte met deze spanningen!

Ben je al lang bezig om zwanger te worden?
Ik ben gewoon benieuwd.

Groetjes, Nadine.

Hoi Nadine,

Wij zijn sinds Maart bezig voor een tweede kindje wij hebben al een zoon van ruim 19 maanden.
Maar het is wel dubbel spannend want ik heb begin maart een miskraam gehad nadat ik door de pil heen zwanger was geraakt. (dit heeft ons wel doen besluiten dat wij heel graag een tweede zouden willen) En in Mei heb ik ook een vroege miskraam gehad.
Dus het nu wel dubbel spannend.

Groeten Saskia

Hoi Saskia,

Jeetje meid, wat naar zeg die 2 miskramen.
Ik hoop echt voor je dat het deze keer allemaal wel goed gaat.
Succes!

Groetjes Nadine.

Beetje stom van mij, ik was er even vanuit gegaan dat je nog niet ongesteld bent geworden en waarschijnlijk zwanger bent. Vandaar dat ik schreef dat ik hoopte dat het deze keer wel goed gaat. Zucht, ik ben een beetje moe, kan niet zo goed uit mijn woorden komen. Khoop dat je het nog allemaal een beetje kunt volgen. Haha.

Ben je nog niet ongesteld?

Groetjes, Nadine

hey sassie!

spannend hoor!!! dat je het vol kunt houden om tot maandag te wachten hahaha... ik hoop voor je dat hij een dikke plus aangeeft hoor...

duim duim liefs sas

hoi Sassie,

Wat balen zeg, ik weet hoe je je voelt, ik had dat vorige maand. ben ook altijd op tijd ongesteld, maar vorige maand 4 dagen over tijd, maar uiteindelijk toch ongesteld geworden, had wel al die dagen een ongi gevoel. Ik vond het wel balen maar was ook blij dat ik wel ongi werd, gaf me het gevoel dat we er in ieder geval weer wat aan konden gaan doen!!! succes

Terug
Bovenaan