zenuwslopend

A

Anoniem

Guest
Goedenmiddag dames,

Als allereerst alle dames die zwanger zijn van harte gefeliciteerd en gniet er lekker van.
En alle dames die bezig zijn succes.

De meesten van jullie zullen mij wel niet kennen, ik heb in september anmelijk besloten dat niet meer met het zwanger worden bezig wilde zijn dus heb ik afscheid genomen hier, niet dat ik heel vaak reageerde ofzo maar ik las wel altijd mee.

Maar ik zal mij ven opnieuw voorstellen al hoop ik dat ik hier niet zolang meer hoef rond te zwerven.
Ik ben Saskia 26 jaar en getrouwd en moeder van een zoontje van 2 jaar.
Inmiddels hebben wij de klusweek van ronde 11 alweer ruim achter de rug.
Ik ben vandaag 4 dagen overtijd en heb gisteren helaas negatief getest.
Mijn man weet overgins voor 99% zeker dat ik wel zwanger ben, ik ben namelijk in mijn doen en laten hetzelfde als tijdens mijn zwangerschap van Daan en heb ook behoorlijk wat kwaaltjes.

Ik ben vreselijk moe, heb gevoelige borsten/tepels, ben misselijk, eet vaker dan normaal omdat ik dit gewoon nodig ben, 's avonds zet mijn buik zo erg op dat ik mijn broeken niet meer dicht kan hebben, ik ben vreselijk kribbeg en heb behoorlijk last van stemmingwisselingen zo ben ik vrolijk en zo schiet ik uit mijn slof, ik heb regelmatig lats van hoofpijn en zie sterretjes en heb duizelingen en niet te vergeten het abbonnement wat ik momenteel op mijn toilet heb.

Ik wordt er alleen helemaal gek van dat ik nog geen 100% zekerheid heb.
En mijn man maar constant zeggen ja hoor er groeit wel iets mooi in de buik van je, ik wil het wel graag geloven maar ik durf het niet te geloven.
Nou ja als er donderdag niets te bekennen is dat gooi ik er nog een testje tegan aan.

Het verhaal is langer geworden dan de bedoeling, maar ja ik ben mijn verhaal in ieder geval kwijt.

Liefs saskia

Hoi sassie,

Wil je even veel suc6 wensen met de spanning!

Liefs Lientje (ronde 7, nod 4/2 en nog geen rd)

Hoi Saskia,

Alles wijst er inderdaad wel op dat je zwanger bent.
Nou die test nog....
Vervelend hoor, dat je nog geen zekerheid hebt.
ik zal voor je duimen.

liefs Nathalie.

Ik zou willen zeggen.....het lijkt raak te zijn, maar ik zou uit zelfbescherming er maar even niet van uit gaan!! (Ja, ik weet uit ervaring.....dat ik makkelijk praten heb). Ik heb mezelf de vorige NOD flink voor de gek gehouden zonder resultaat!

Maar ik hoop voor je dat het BINGO is. Ik zal voor je en!!
Succes met afwachten
Liefs Gizmo

Dames bedankt voor de reaties,

Hier zijn nog steeds geen rode duivels te bekennen en dan duurt het nog 2 dagen voor het donderdag is.
Gizmo helaas heb ik de ervaring ook dat mijm lichaam mij wel eens voor de gek wil houden.
Ik ben zelf minder overtuigd van het zwanger zijn van mijn man of nee wil minder overtuigd zijn.
Ik laat jullie in iedre gavl weten hoe het verder loopt deze week

Liefs saskia

Helaas de duivels zijn toch gekomen ik kreeg vanmorgen nadat ik Daan naar de peuterspeelzaal gebracht had ineens een rare steek in de onder buik en nu net naar het toilett geweest en veeg helder rood bloed af.
Op naar ronde 12.

Liefs Saskia

He....balen joh! Bij mijn eerste heeft het 12 maand geduurd. Nu zitten we pas bij poging 3, dus ik mag nog niet klagen. Ik ga voor je en en hopelijk zijn we snel zwanger !!!

Terug
Bovenaan