zenuwslopend

Ben even een paar dagen niet hier aanwezig geweest, gewoon omdat ik zo met mezelf zit te tobben.
Ik KAN gewoon niet genieten van het positieve feit weer zwanger te zijn.
Vorige keer ging het op deze dag fout, in de 7e week.
Wellicht dat het morgen beter gaat, dan is deze dag in ieder geval voorbij en ben ik al een dag verder dan vorige keer.
En het weer wil ook al niet meewerken, het is hier sinds gisteravond niet meer droog, dus dat werkt wel mee in het mistroostige gevoel.

Nou, ik stop maar, want op deze manier zit mezelf natuurlijk helemaal de grond in te praten.

Ik kom zeker terug!

Aadje

Hoi Aadje,

Ik kan je angst absoluut begrijpen maar probeer echt te genieten van het (grote voorrecht) om zwanger te zijn. Ik zou er alles voor over hebben weer zwanger te zijn!
Sterkte!

Hoi Aadje,

Anders dan bij jouw, kan ik wel de twee zwangerschappen los van elkaar zien, ik voel me deze keer ook heel anders, zit heel goed in m ´n vel.
Ik zie de zwangerschap als een nieuwe kans, (de eerste was kansloos)en geniet er vollop van.

Ik weet precies over welke angst je het hebt, die werd nl zaterdag even waarheid toen ik (ook weer in de zevende week) een bloeding kreeg.
Gelukkig is daar geen spoor meer van sinds zondag.
Morgen mijn eerste consult en ook een echo, is die oké, dan pas zal ik echt gerust zijn.

Ik hoop dat je wat meer naar voren gaat kijken, het zou zo jammer zijn als je er straks achter komt dat je de hele tijd in angst hebt gezeten en alles goed is gegaan.

succes,

Jeanette(april)

Hoi Jeanette,

Ondanks mijn angst wil ik het toch wel positief inzien, want ik voel nu dingen in mijn lichaam die ik vorige keer zeker weten niet voelde.
Zit ook gewoon op het aprilforum (waar jij die mooie lijst bijhoudt!) dus ik ben er heus wel leuk mee bezig, maar vandaag was toch een hele rare dag.
Mijn man begon er zelf ook over.
Ik belde hem even vandaag over iets lulligs en toen dacht hij direct dat er wat aan de hand was! Heel lief en bezorgd natuurlijk, maar daar wordt ik op dat moment ook niet blijer van.

De dag is nu bijna voorbij en natuurlijk is het niet fout gegaan.
Ben nog goed misselijk geweest vanmiddag, nu ook een beetje.
Het komt ook allemaal wel goed. Dat wil ik gewoon!!!!!!!

Volgende week mag ik dus voor een echo en ik denk dat dan de angst pas echt weg zal zijn.
Alleen wat ik ook al eerder ergens heb geschreven, nou heeft mijn verloskundige me weer de stuipen op het lijf zitten jagen omdat zij niet zo'n voorstander is van vroege echo's vanwege evt. bloedingen die je weer heel onzeker kunnen maken.
Dat was niet zo slim van haar, maar ja.
Ik zal het in ieder geval wel tegen die man of vrouw zeggen, die zal mij dan zeker weten gerust stellen.

Ik ga zo lekker slapen, ben goed moe.
En nu gewoon de dagen aftellen tot volgende week vrijdag!

Aadje

Terug
Bovenaan