Zenuwslopend

A

Anoniem

Guest
Hai hai
T is voor mij alweer een poosje geleden dat ik op de site ben geweest..ik had besloten om t los te laten mede omdat me man geen 3de kindje wilde ..ik probeerde dat te accepteren .wat zeker geen makkelijke opgave was..toch wende t beetje bij beetje ..maar nu komt ..ik voel me net zo als tijdens me 3 andere zwangerschappen ..vol drukkend gevoel in de onderbuik ..tepels gevoellig ..maar dat had ik bij de andere pas met een week of 6 /7 ...en nu zit ik te wachten op me ongi ..woensdag ...worden ..nu wil t dat ik de vorige x maar 1 dag ongi ben geweest ..20 juli 1 dag niet eens zo heftig..savonds om 23.00 niks meer..en daarna alleen bij t afvegen beetjes..t was toen zo warm weet t daar aan..zou t kunnen dat ik alweer verder ben ..een tussentijdse bloeding omdat je lichaam t gewend is ..pff t rare is dat je gewoon moet testen..maar moest t gewoon effe kwijt..thuis is t namelijk niet bespreekbaar..t word echt een drama mogt blijken dat t echt zo is ...ik durf t simpel weg niet om te testen ..wat moet ik dan doen ..hij is echt zover om zich te laten helpen..ik heb hem gezegt daar niet achter te staan ..daarvoor is t te vers voor mij..maar dat ik zijn keuze accepteer..maar voor nu is t al een aantal.dagen zenuwslopend voor me..want wat als ..nog even flink in spanning zitten..lucht wel op zo van je afschrijven

Liefs kimona

Heavy... ik zou echt zsm testen dan he je dat maar gehad en kun je gericht aan n oplossing gaan denken... als t zo is dan hoop ik ook van harte dat je man er zich toch in kan vinden.... maar wie weet is t niet zo en maak je je nu voor niks zo druk... dus echt testen!!!! Succes meid!

Wat een moeilijke situatie voor je... Kun je hem niet vertellen van je angst met daarbij dat je het heel moeilijk vindt om het hem te vertellen? Dan hoef je dit niet alleen te doen.. Heel veel succes..

Zou eerst een test doen, dan weet je waar je aan toe bent. Anders zit je je nu misschien druk te maken om niets...
Succes!

Terug
Bovenaan