zere bil

Ben 8 wkn zwanger en heb ontzettend zere bil. Als ik zit geen last van maar als ik opsta of loop echt zo'n pijnscheut. Net of een spiertje verrekt is?
 
Ai...

hopelijk alleen een zenuw die even klem zit. Had het ook bij de vorige zwangschap. Als je maar geen isias krijgt.
doe rustig aan!
Niet te lang mee blijven door lopen, maar tkan goed dat de baarmoeder nu net op een zenuw drukt, dat was toen bij mij zo.
Na een week was et over.

sterkte Aaltje
 
Ik heb er ook al vanaf mijn 8ste week last van (ben nu 12,5 weken). Het blijkt dat er erg veel vrouwen last van hebben. Het is niet iets om je grote zorgen om te maken.

Je moet niet bang worden als het erger wordt hoor! Soms kan ik bijna niet opstaan uit bed of van de bank. Voornml. 's avonds is het erg.

Ik hoorde van een zwangere fysio heir op eht forum dat het puur te maken heeft met de veranderingen in je lichaam.

Van de week heb ik het nog eens voor de zekerheid aan de vk gevraagd en die zei ook alleen maar dat ik rustig aan moet doen. Nkiet dat ik het nog helemaal vertrouw hoor! Want ik heb het ook als ik niets heb gedaan. Maar toch..........
 
hoi

ik heb daar ook erge last van.
ik werk overdag bij de thuiszorg, ik probeer al langzamer aan te doen, maar heeft geen baat. als ik na mijn werk ff op bed ga liggen, kom ik niet meer overeind. steken naast mijn stuitje zeg maar, wat door trekt in mijn been. en gister avond heb ik in bed liggen janken van de pijn. mijn vriend moest me optrekken toen ik naar de wc moest, ik kon ff niet meer op mijn benen staan...als ik ff bewogen had ging het wel weer.
ik had het tegen de dokter verteld en die zei ook dat het normaal was, nou normaal vind ik het niet geloof ik...hij zei dat het lag aan de bekken die breder worden en weker. tja ik weet het ook niet meer.
doei groetjes van mij
 
Hoort er idd gewoon bij. Ik heb het gehad van week 8 t/m 15. Stilzitten ging prima, maar als ik iets bewoog en vooral bij opstaan en lopen, deed het behoorlijk zeer. Het begon eerst alleen naast mijn stuitje, maar na verloop van tijd begon het ook uit te stralen naar mijn rug en rechterbeen. Best eng, vooral als je af en toe verhalen over bekkenstabiliteit leest. Maar wat bovenstaande dames zeggen klopt hoor: je lichaam is zich aan de zwangerschap aan het aanpassen, daar hoort een andere houding bij en dat kan een tijdje pijn opleveren. Geen zorgen dus. Er is hoop: het gaat over!
 
Ook ik heb er last van, bij mij bleek dat er een botje vast zat in mijn bekken.
Ik loop nu alweer 6 weken bij de fysiotherapeut en heb verschilende oefeningen mee gekregen.
Zodra ik ook maar wat in het huishouden heb gedaan, begint de pijn weer, erg vervelend.
Zodra ik dan een rustige dag heb, ach, dan denk ik, kan me ook wel weer beter melden!
Maar ja dan pak ik maar weer wat aan en dan merk ik dat het toch nog niet gaat.

We zullen wel zien hoe het loopt!

Succes ermee.

Chantal.
 
Terug
Bovenaan