Zere billen

Hoi dames,

Inmiddels ben ik 7+2.. sinds gisterenmiddag heb ik last van de bovenkant van mijn billen (naast mijn stuitje, maar dan net wat lager en aan beide kanten). Het wordt erger als ik lang zit, maar ook naarmate ik "langer" in beweging ben. Herkend iemand dit en kan dit iets met mijn bekken te maken hebben? Persoonlijk denk ik dat dit nog ietwat vroeg is.

Bedankt voor jullie reacties!

[quote quote=10426821]Jep, bekkenpijn[/quote]Jeetje..... wat vroeg! Of is het normaal. Het is mijn eerste kindje, dus ik heb geen idee.

Ik had het met 30 weken pas en alleen met de 2e maar het is echt irritant. Ik had soms ook uitval van me benen en met een kind van bijna 2 is dat niet handig. Ik ben toen ook gestopt met werken.

Is helaas bekkenpijn ja.. Bij mijn eerste had ik het ook al zo achterlijk vroeg. Helaas chronische geworden daarna, hoop niet dat dit voor jou het geval is??
Ga meteen op zoek naar een goede bekken fysiotherapeut. Hopelijk kan hij/ zij jou goed door de zwangerschap heen trekken. 

Oeh ja..heel herkenbaar en vervelend dat het bij jou al zo vroeg begint. Ik kon halverwege de zwangerschap maar kort blijven zitten, anders deed het veel te veel pijn. Los van een kleine knak in mijn heup als ik de trap op loop heb ik nergens meer last van. Ik zou het wel je verloskundige melden. Wellicht lekker laten los masseren door je partner? 

Terug
Bovenaan