zere billetjes

Ik ben een ontaarde moeder...weer de eerste signalen niet gezien.
Nick heeft al een paar dagen veel slijmerige poepbroeken ( hij is niet helemaal lekker) en in plaats dat ik preventief zijn billetjes insmeer, dacht ik er pas aan toen het al rood werd. Ik vind het zo zielig en met deze poepbroeken zal het nog wel even duren.....

Monique mv Nick

Je bent geen ontaarde moeder hoor. Als je het over ontaarde moeders wilt hebben... Mijn moeder had ooit een oppaskindje waarvan de moeder papieren luiers helemaal niet duur vond. Haar dochter kreeg er gewoon 1 per dag!

Even over de billetjes. Misschien helpt het met deze ontlasting wel om er vaseline op te smeren, dan kan de poep niet zo goed op de huid komen.

Succes ermee en ik hoop dat het snel beter wordt.

Groetjes Ilona

hoi ik ben van het najaar 2006 forum maar lees ook hier wel is mee
jayden is nl van 29-12-2006

als zijn billetjes echt kapot gaan kan je maizena proberen
gewoon erop doen en niet te zuinig zijn meestal als je dan de volgende luier verschoont is het al beter

hoop dat je er wat aan hebt

sil

Soms kun je er gewoon niks aan doen, en zijn billetjes van de een op de andere luier ineens knalrood! Wat hier goed helpt, als niks meer helpt, is eerst Bepanthen smeren en daar over heen een zinkzalf o.i.d. Dan zijn ze zo weer mooi!

Sabine

agos, wat sneu! de combi pampers en maizena werkt echt. veel van dat spul in de luier en binnen een paar dagen is het weer helemaal goed. succes!!

grtz! SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006, 32wkn, 1530 gram, was 19-01-2007 uitgerekend.

Hoi Ilona,

Het gaat al wat beter. Ben druk bezig met de Bepanthen en zinkzalf. Die combinatie werkt wel goed.
Bij mijn andere kids heb ik in het verleden ook wel maizena geprobeerd, maar ben daar zelf niet zo over te spreken.

Groetjes,
Monique mv Nick

Terug
Bovenaan